Kolejkowanie połączeń

Kolejkowanie rozmów
ustaw przychodzące rozmowy w jednej kolejce

Promocja na pakiet Elite Wirtualnej Centrali

Dla Twojej firmy, z okazji 10-lecia naszej firmy. Od 20 do 29 sierpnia br.

Co to jest?

To funkcja służąca do ustawiania w kolejce do rozmowy, osób dzwoniących do Twojej firmy. Oczekujący na połączenie, może słuchać muzyki, a ponadto co pewien czas, może być informowany o tym, na którym miejscu w kolejce aktualnie się znajduje.

Kolejka może być połączona tylko z jednym numerem, albo z zespołem telefonów, a osoby odbierające połączenie mogą korzystać z numeru wewnętrznego lub zewnętrznego (np. numeru komórkowego). Dodatkowo można wybrać różne metody według, których centrala będzie próbowała połączyć dzwoniących z Twoimi numerami. Wśród opcji wyboru konsultanta mamy do dyspozycji m.in. dzwonienie do wszystkich naraz, losowy, czy też do tego, który najdłużej czeka na połączenie oraz inne.

W przypadku gdy klient trafił do niewłaściwego działu, można zawsze go przekierować do danej kolejki na Twojej wirtualnej centrali TeleCube, dokonując Transfer Połączenia na wirtualny numer wewnętrzny, który jest przypisany każdej utworzonej kolejce.

Przeznaczenie?

Kilkukrotna próba połączenia się z firmą zakończona usłyszeniem sygnału zajętości nierzadko kończy się rezygnacją z dalszego kontaktu i skutkuje utratą klientów. Dlatego też, polecamy kolejkowanie rozmów tym podmiotom, do których często, w jednym momencie dzwoni wielu klientów. Dzięki tej funkcji, żaden z dzwoniących nigdy nie usłyszy w słuchawce sygnału zajętości i nie będzie musiał ponownie próbować się dodzwonić.

Jak włączyć?

Aby włączyć kolejkowanie należy:

  • przejść w Panelu na stronie głównej do opcji, w menu „Wirtualna Centrala”, a następnie wybrać „Moje centralki”,
  • wejść w tryb edycji centralki, w której chcesz uruchomić tą funkcję,
  • wprowadzić konkretne ustawienia np. numer wewnętrzny, nazwę kolejki, strategię dzwonienia (poniżej prezentujemy dostępne schematy dzwonienia do konsultantów), zapowiedzi,
  • powiązać (umieścić w odpowiednim miejscu w schemacie) „Kolejkę” z elementem, dla którego chcesz ją włączyć (np. „Zespół” lub dany numer wewnętrzny).

Oferujemy następujące Strategia Dzwonienia do konsultantów
Na Wszystkie Telefony: Wszystkie telefony w Kolejce będą jednocześnie dzwoniły do momentu odebrania połączenia przez Konsultanta.
Polowanie: Centrala będzie dzwoniła do każdego telefonu w Kolejce według podanej poniżej kolejności lub w kolejności w jakiej Konsultanci się zalogowali. Czas dzwonienia pojedynczego Konsultanta ustawia się w polu ‚Maks. Czas Dzwonienia do Konsultanta’ w ‚Zaawansowanych Ustawieniach’
Gorąca Pętla: Podobny do trybu ‚Polowania’ (jak powyżej), tylko że centrala rozpoczyna (kontynuuje) swoje dzwonienie od następnego Konsultanta w kolejce, u którego zakończyło się połączenie ostatnim razem gdy kolejka obsłużyła dzwoniącego.
Od Najskromniejszego Konsultanta: Centrala skieruje połączenie w pierwszej kolejności do Konsultanta, który odebrał najmniej połączeń w kolejce
Od Najstarszego Konsultanta: Centrala skieruje połączenie w pierwszej kolejności do Konsultanta, który najdłużej czeka na połączenie
Tryb Losowy: Centrala wybierze losowo Konsultanta z poniższej listy (lub z listy zalogowanych) i do niego przekieruje połączenie. Uwaga: Tryb losowy działa na bazie kombinacji (nie permutacji). Oznacza to, że każdy Konsultant ma taką samą szansę być wylosowany przy każdej ponownej próbie i może się zdarzyć, że dwa razy pod rząd połączenie zostanie skierowane do tego samego Konsultanta.

Nigdy więcej sygnału zajętości w Twojej firmie!

Zachęcamy do obejrzenia filmu, w którym przedstawiamy w jaki sposób wdrożyć w swojej firmie funkcję kolejkowania oraz jak generować i analizować raporty z kolejek. Życzymy udanego seansu!