Ringy

Widget Call Back „RINGY”
zwiększ konwersję na swojej stronie www

Call Back RINGY – co to jest?

Dzięki zastosowaniu na swojej stronie www, widgetu callback RINGY, zdecydowanie zwiększysz jej konwersję, ilość zrealizowanych rozmów telefonicznych, a finalnie wolumen sprzedaży.

Widget zawiera przycisk, który jest umieszczony w widocznym miejscu na stronie www. Przez to łatwo go zauważyć i kliknąć w niego. Takie zachowanie Klienta powoduje, że w ciągu kilku sekund, następuje oddzwonienie na numer podany przez tego Klienta (numer należy wyszczególnić w formularzu, o którym piszemy poniżej), a konkretnie zestawienie połączenia pomiędzy Klientem, a konsultantem/pracownikiem z wybranego działu Twojej firmy.

Call back RINGY w telefonii TeleCube

Po kliknięciu w przycisk, Klient wpisuje w nowootwartym okienku (popupie) swój numer telefonu i za moment z tym numerem oraz numerem Twojej firmy jest zestawiane połączenie (ewentualnie Klient może też wybrać opcję połączenia w późniejszym, określonym przez niego terminie).

Jeśli chcesz możesz dać Klientowi również do wyboru, konkretne działy Twojej firmy, czy też rodzaje spraw, tak żeby od razu skierować go (połączenie) do odpowiedniego adresata.

Popup callback ringy

Jest to rozwiązanie bardzo wygodne dla osób odwiedzających Twoją stronę www, ponieważ bezpłatnie i do tego w bardzo szybkim czasie mogą się z Tobą połączyć i uzyskać konkretne informacje np. o Twoim produkcie.

Koszty połączenia ponosi Twoja firma, a stawka za połączenie jest zgodna z cennikiem TeleCube.

Cena za RINGY do 31 sierpnia 2018 roku, wynosi 19 zł netto / miesiąc i dotyczy umiejscowienia go na jednej stronie www. Jeśli masz np. 3 strony i chcesz na każdej z nich korzystać z RINGY, zapłacisz za niego: 57 zł netto / miesiąc.

Ważne! Jeśli będziesz chciał zakupić RINGY póżniej, informujemy, że od 1 września br. jego cena wzrośnie i wyniesie 29 zł netto / miesiąc / 1 widget.

Nie czekaj zatem, i kup RINGY już teraz! Jeśli się wahasz, polecamy najpierw skorzystanie z okresu testowego RINGY (o czym piszemy, w dalszej części niniejszej notatki).

Aby móc korzystać z RINGY musisz mieć wykupiony w TeleCube dowolny pakiet wirtualnej centrali (dostępny od 29 zł netto / miesiąc) lub pakiet Mini VoIP (kosztuje 9 zł netto / miesiąc).

Przeznaczenie?

Polecamy każdej firmy, której zależy na tym aby aktualni i/lub potencjalni Klienci mogli w prosty i szybki sposób się z nią skontaktować telefonicznie, bez konieczności ponoszenia przez nich kosztów.

Jak zarządzać RINGY?

Wszelkie ustawienia dotyczące RINGY realizujesz na panelu Klienta TeleCube.

A co możesz opracować samodzielnie? Praktycznie wszystko od A do Z.

Jeśli chodzi o przycisk, ustawiasz samodzielnie m.in.

  • jego kolor
  • wybraną ikonkę, z zaproponowanej przez nas puli
  • animację (jak ma się zachowywać przycisk)
  • umiejscowienie na Twojej stronie www

Edytor przycisku callback RINGY

W popupie, opracowujesz następujące elementy:

  • kolory czcionek
  • kolor tła i poszczególnych butoników
  • treści zamieszczone w okienku
  • ewentualny znak wodny i jego umiejscowienie

W ramach ogólnych ustawień widgetu możesz zarządzać na przykład takimi kwestiami jak:

  • język widgetu (polski lub angielski)
  • wyświetlany Klientowi numer telefonu
  • ilość prób jakie podejmie RINGY aby połączenie doszło do skutku
  • odstępy czasowe pomiędzy kolejnymi próbami zainicjowania połączenia
  • maksymalna ilość jednoczesnych połączeń
  • kraje, z którymi będziesz się łączyć (przez to wykluczasz połączenia spoza obszaru Twojego działania i zmniejszasz ryzyko ewentualnych nadużyć)
  • warunki czasowe, dotyczące okresów, w których ma być widoczny przycisk

Co więcej w ramach panelu Klienta możesz sprawdzić ile połączeń oczekuje na realizację (zakładka „Rozmowy oczekujące”) oraz jaka ich ilość, kiedy, w jakiej długości i z jakim numerem została już wykonana (zakładka „Statystyki z widgetu„).
Gdy zależy Ci na tym żeby zestawienie przyszłej rozmowy, było poprzedzone przypominającym komunikatem SMS, skorzystaj z opcji „Przypomnienie SMS„. Ustal kiedy taka wiadomość ma zostać wysłana (np. 10 czy 15 minut przed rozmową) oraz jakiej ma być treści.
Jeśli masz wykupioną w TeleCube usługę nagrywania rozmów będziesz mógł również odsłuchać każdą z przeprowadzonych rozmów.

Przetestuj RINGY bez opłaty abonamentowej i bez zobowiązań

Jeśli jeszcze nie korzystałeś z RINGY, polecamy jego przetestowanie. To pomoże Tobie podjąć świadomą decyzję przez jego zakupem.

Warunki przetestowania RINGY

  • Jeżeli aktualnie korzystasz z okresu testowego dowolnego pakietu wirtualnej centrali (czyli jesteś nowozarejestrowanym użytkownikiem TeleCube), możesz przetestować bezpłatnie nieograniczoną ilość widżetów, do momentu zakończenia Okresu Testowego (maksymalnie 14 dni).
  • Jeśli jesteś użytkownikiem dowolnego pakietu wirtualnej centrali, możesz przetestować bezpłatnie jeden widget, do momentu zakończenia Twojego Okresu Rozliczeniowego. Warto zatem zacząć testy, w początkowych dniach Okresu Rozliczeniowego, gdyż im szybciej rozpoczniesz, tym więcej dni testowych będziesz miał do dyspozycji (nawet około 30 dni).
  • Brak opłat, w ww. okresach, dotyczy stałego abonamentu. Nie obejmuje opłat za realizację połączeń (oddzwanianie)
  • Jeśli zdecydujesz się na korzystanie z RINGY, po zakończeniu któregoś z ww. okresów będzie nam bardzo miło. Nie musisz nic robić, pamiętaj jedynie żeby na Twoim koncie była odpowiednia ilość środków abyśmy mogli pobrać miesięczną opłatę za korzystanie z RINGY.
  • Gdyby RINGY nie spełnił Twoich oczekiwań, lub z innego powodu nie będziesz zainteresowany korzystaniem z niego na stałe, prosimy abyś przed zakończeniem, któregoś z ww. okresów usunął RINGY z Twojego panelu. Jeśli tego nie zrobisz system naliczy opłatę za RINGY za najbliższy miesiąc rozliczeniowy.
  • Ważne! Jeśli uruchomisz kolejny widget, w trakcie testowania niniejszego (dotyczy stałych użytkowników TeleCube) lub po zakończeniu testów, pobierzemy już za niego opłatę. Będzie ona wyliczona proporcjonalnie, za okres do końca Okresu Rozliczeniowego. Kolejna opłata za niego, będzie już pełną opłatą abonamentową, zgodnie z cennikiem TeleCube.

Celem rozpoczęcia testów kliknij w przycisk „Utwórz Nowy Widget”, w panelu Klienta TeleCube, w zakładce „Wirtualna Centrala” > „RINGY – widget callback”. Jak skonfigurować i załączyć RINGY na Twojej stronie www, piszemy poniżej.

Jak włączyć Call Back RINGY na Twojej stronie?

Celem uruchomienia RINGY wejdź na panel Klienta TeleCube, przejdź do zakładek: Wirtualna Centrala > Usługi dodatkowe i kliknij w: „Ringy – Widget Callback„, a następnie, w przycisk „Utwórz Nowy Widget” i dostosuj RINGY do Twoich wymogów.

RINGY w panelu Klienta TeleCube

W celu usprawnienia konfiguracji RINGY, sekcja do edycji RINGY, została podzielona na działy. Każdy dział posiada własny butonik ‚Zapisz’. Po każdej dokonanej przez Ciebie zmianie w konkretnym dziale, kliknij w butonik ‚Zapisz’ w danej części ustawień.

Gdy dostosujesz już RINGY do swoich wymagań, kliknij w przycisk „Kod źródłowy” (który znajduje się na początku strony, pośród innych butoników) i skopiuj podany fragment kodu. Kod należy wkleić w ostatniej części (stopce) Twojej strony www, między tagami </body> oraz </html>.
Ważne! Po każdej zmianie dokonanej, w przyszłości na Panelu TeleCube, dotyczącej konfiguracji RINGY, pobierz nowy Kod i ponownie wklej go na Twojej stronie www.

Jeśli jesteś zainteresowany RINGY, już teraz skontaktuj się z nami pod numerem telefonicznym: 22 1131415 wew. 2 (w godzinach od 9:00 do 17:00, w dni robocze) lub pod adresem: info@telecube.pl

Odpowiemy na Twoje pytania i chętnie wysłuchamy wszelkich sugestii.