Co nowego w TeleCube
Autor: Sandra Żołnierczyk / 28 kwietnia 2021

Co nowego w TeleCube

Kwiecień dobiega końca, a przed nami majówka. Miniony miesiąc obfitował w liczne zadania, a nadchodzący zapowiada się na pełny nowych wyzwań i ciekawych projektów. Czekając na nieco dłuższy weekend, z nadzieją na słoneczną pogodę, zachęcamy do przeczytania krótkiego podsumowania ostatnich tygodni w TeleCube.

Wyświetlanie nazw kontaktów w billingu połączeń

W kwietniu mieliśmy przyjemność ogłosić udostępnienie nowej funkcji, jaką jest możliwość wyświetlania nazw kontaktów zarówno w billingu, jak i na urządzeniach odbierających połączenia.

Kontakty zapisane w książce telefonicznej mogą teraz być wyświetlane również w formie nazwy zamiast numeru.

Aby włączyć wspomnianą funkcję, należy w edycji wybranej książki telefonicznej (zakładka „Wirtualna Centrala” > „Książka Telefoniczna”) zaznaczyć checkbox przy „Użyj książkę przy połączeniach przychodzących?” oraz zapisać zmiany.

Zespół TeleCube rośnie w siłę

Na początku miesiąca do grona pracowników naszej telefonii dołączyła Ania Walter, która objęła stanowisko Dyrektora Operacyjnego. A oto co powiedziała nam o swoich wrażeniach z pierwszych trzech tygodni pracy:

„Z firmą Claude ICT Poland sp. z o.o. (telefonia TeleCube) współpracuję od 2012 r., a od kwietnia bieżącego roku dołączyłam do zespołu. Objęłam stanowisko Dyrektora Operacyjnego. Odpowiadam m.in. za kontakty z Urzędem Komunikacji Elektronicznej oraz współpracuję z innymi operatorami. Telecube to grono specjalistów, z którymi praca jest przyjemnością. Osoby odpowiedzialne za zarządzanie bardzo dbają o dobrą i miłą atmosferę, co znacznie ułatwia wykonywanie codziennych obowiązków. Firma cały czas się rozwija, dzięki czemu mamy możliwość wprowadzania nowych usług, ale także podnosimy stale swoje kwalifikacje. Dla mnie rozwój zawodowy oraz profesjonalizm jest bardzo ważny dlatego m.in. dołączyłam do Telecube.”

Jeśli chcesz, tak jak Ania dołączyć do naszego zespołu zachęcamy do zapoznania się z aktualnie prowadzonymi rekrutacjami. Obecnie poszukujemy kandydatów na dwa stanowiska:

  • Front-end Developer,
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta Biznesowego.

Szczegóły dotyczące bieżących rekrutacji można znaleźć na naszej stronie w zakładce „Kariera”. Serdecznie zachęcamy do aplikowania.

Wirtualne spotkania na Med2Meet

21 kwietnia mieliśmy przyjemność uczestniczyć w Med2Meet. Był to wirtualny dzień współpracy w opiece zdrowotnej. Podczas wydarzenia mogliśmy skontaktować się online z przedstawicielami firm związanych z medycyną oraz zaprezentować im naszą wirtualną centralę.

Działo się o wiele więcej, ale nie sposób o wszystkim napisać. Już wypatrujemy słonecznego i ciepłego maja oraz kolejnych wyzwań i nowych pracowników.

W razie jakichkolwiek pytań nasz dział BOK pozostaje do dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 17:00. Jesteśmy dostępni pod numerem telefonu: 221 13 14 15, adresem mailowym: info@telecube.pl oraz poprzez czat.