WIRTUALNA CENTRALA
Wirtualna centrala telefoniczna (centrala w chmurze) to narzędzie, które doceniły korporacje. Kiedyś drogie i dostępne dla nielicznych, dzisiaj w zasięgu każdej firmy, już od 29 zł netto / miesięcznie, z możliwością wdrożenia i użytkowania bez konieczności posiadania specjalistycznej wiedzy.
Wirtualna centrala pozwala na przemianę tradycyjnego numeru stacjonarnego w nowoczesne i proste w obsłudze rozwiązanie, usprawniające komunikację zarówno z Klientami, jak i pomiędzy pracownikami (poprzez takie funkcje jak np. nagrywanie rozmów, telekonferencje, poczta głosowa, warunek czasowy, fax przez internet czy IVR).
Implementacja Wirtualnej Centralki TeleCube w Twojej firmie podnosi jakość jej wizerunku oraz profesjonalizm. Umożliwia pełne zarządzanie połączeniami przychodzącymi i wychodzącymi z firmy, dzięki temu masz kontrolę nie tylko nad ich przebiegiem, ale również kosztami.
Jak osiągnąć sukces z TeleCube?

Włącz zapowiedź
Dzięki niej telefon zawsze zostanie odebrany, a rozmówca usłyszy przywitanie nagrane przez Ciebie lub przez naszego wielojęzycznego Wirtualnego Lektora.

Ustaw warunek czasowy
Poinformuj dzwoniącego o godzinach i dniach Twojej dostępności. Poproś o kontakt w innym terminie lub przekieruj rozmowę na komórkę.

Korzystaj z SMS
Możesz w ten sposób przypomnieć kontrahentowi o umówionym spotkaniu lub poinformować klienta o trwającej promocji.

Skorzystaj z kolejki
Dzwoniący nie będą odrzucani, w przypadku kilku połączeń jednocześnie na Twój numer. Zostaną natomiast ustawieni w kolejce.

Nagrywaj rozmowy
Wracaj do ważnych połączeń i odtwarzaj ich przebieg. Nagrania są dostępne zarówno przez FTP jak i w Panelu, przez 30 dni.

Stwórz IVR
W prosty sposób przełóż schemat organizacyjny Twojej firmy na schemat centrali, dzięki temu rozmówca samodzielnie, tonowo wybierze z kim chce się połączyć.

Uruchom wirtualny faks
Wysyłaj faksy przez Panel Klienta, gdy zajdzie taka potrzeba. Otrzymuj faksy na maila i zadbaj o środowisko naturalne.

Wybierz numer zagraniczny
Dla Twoich zagranicznych klientów. Pokaż swoją obecność w ich Państwie! Uruchom lub przenieś lokalny numer zagraniczny.

Realizuj telekonferencje
Prowadź konferencję z dowolnego telefonu na świecie, nawet z 15 osobami jednocześnie, które niekoniecznie muszą być w biurze.

Jeśli prowadzisz call center
Zintegruj Twój system z naszą wirtualną centralą. Integrujemy systemy ICT zgodnie z tym czego potrzebujesz.
Dlaczego TeleCube?
Oferujemy proste i intuicyjne narzędzie, które ma zastosowanie w każdej branży biznesu.
Zobacz jak inni wdrożyli Wirtualną Centralę TeleCube – a następnie sam zbuduj własną centralkę!
TeleCube w akcji – w obsłudze infolinii
Wykorzystane elementy: IVR – Interactive Voice Response, Kolejkowanie, Zespół (Grupa) Telefonów
Firma pana Jakuba prowadzi telefoniczne wsparcie techniczne, z którego korzystają klienci pewnego banku. Aby każdy klient mógł połączyć się z konsultantem, TeleCube uruchomił mechanizm kolejkowania w wirtualnej centrali. Dzięki temu, klienci pana Jakuba nie muszą doświadczać już sygnału zajętości, a ich zgłoszenia są przyjmowane zgodnie z kolejką.
Zobacz TeleCube w akcji – w mobilnej kancelarii
Wirtualna Centrala - Oferta
Przetestuj dowolny pakiet Wirtualnej Centrali TeleCube, przez 14 dni, bez żadnych zobowiązań.
Zaopatrzymy Cię w numery telefoniczne i minuty do wykorzystania na testowe połączenia.
netto / m-c




netto / m-c





netto / m-c






netto / m-c






netto / m-c





netto / m-c






netto / m-c







netto / m-c







Dodatkowe informacje:
- Oferujemy zakresy 100 numerów DDI do każdego pakietu w cenie 100 zł netto miesięcznie oraz możliwość dokupienia pojedynczych numerów wewnętrznych i miejskich
- Możliwość dokupienia usługi typu call back RINGY w cenie 29 zł netto / miesiąc.
- Powyższe ceny zawierają przyznaną ulgę i dotyczą umowy na czas określony. Aby uzyskać szczegółowe informacje, kliknij tu.
- Podana (zaznaczona na zielono w tabelce) ilość minut (obowiązują wyłącznie dla oferty abonamentowej – postpaid) dotyczy połączeń w cenie 5 groszy netto/min. (np. na polskie, niemieckie numery stacjonarne). W przypadku droższych połączeń ilość minut relatywnie maleje. Jeśli posiadają Państwo indywidualny cennik, wtedy podana ilość minut dotyczy najtańszych połączeń, w danym cenniku.
- Dokupienie usługi ClaudeControl, czyli kontrolowania rozmów w czasie rzeczywistym – 22 zł netto za miesiąc.
- W każdej chwili możesz uruchomić Polski numer komórkowy. Jednorazowa opłata aktywacyjna (obowiązuje także w przypadku numerów przydzielanych w ramach pakietów) wynosi: 29 zł netto (przy rozliczeniu Abonamentowym/Postpaid) lub 49 zł netto (przy rozliczeniu Prepaid). Miesięczny koszt dodatkowego numeru komórkowego (poza pakietem): 49 zł netto (przy rozliczeniu Prepaid) lub 29 zł netto (przy rozliczeniu Abonamentowym/Postpaid).
- * Polski numer komórkowy, możesz opcjonalnie przetestować już w okresie testowym, pod warunkiem, że uiścisz jednorazową (bezzwrotną) opłatę aktywacyjną – 49 zł netto / 1 numer.
- Do podanych cen netto należy doliczyć obowiązujący podatek VAT.
- Po więcej informacji zapraszamy do kontaktu z naszym Konsultantem.