WIRTUALNA CENTRALA

Wirtualna centrala telefoniczna (centrala w chmurze) to narzędzie, które doceniły korporacje. Kiedyś drogie i dostępne dla nielicznych, dzisiaj w zasięgu każdej firmy, już od 39 zł netto / miesięcznie, z możliwością wdrożenia i użytkowania bez konieczności posiadania specjalistycznej wiedzy.

Wirtualna centrala pozwala na przemianę tradycyjnego numeru stacjonarnego w nowoczesne i proste w obsłudze rozwiązanie, usprawniające komunikację zarówno z Klientami, jak i pomiędzy pracownikami (poprzez takie funkcje jak np. nagrywanie rozmów, telekonferencje, poczta głosowa, warunek czasowy, fax przez internet czy IVR).

Implementacja Wirtualnej Centralki TeleCube w Twojej firmie podnosi jakość jej wizerunku oraz profesjonalizm. Umożliwia pełne zarządzanie połączeniami przychodzącymi i wychodzącymi z firmy, dzięki temu masz kontrolę nie tylko nad ich przebiegiem, ale również kosztami.

Przetestuj przez 14 dni – bez zobowiązań!

Jak osiągnąć sukces z TeleCube?

Włącz zapowiedź

Dzięki niej telefon zawsze zostanie odebrany, a rozmówca usłyszy przywitanie nagrane przez Ciebie lub przez naszego wielojęzycznego Wirtualnego Lektora.

Czytaj więcej

Ustaw warunek czasowy

Poinformuj dzwoniącego o godzinach i dniach Twojej dostępności. Poproś o kontakt w innym terminie lub przekieruj rozmowę na komórkę.

Czytaj więcej

Korzystaj z SMS

Możesz w ten sposób przypomnieć kontrahentowi o umówionym spotkaniu lub poinformować klienta o trwającej promocji.

Czytaj więcej

Skorzystaj z kolejki

Dzwoniący nie będą odrzucani, w przypadku kilku połączeń jednocześnie na Twój numer. Zostaną natomiast ustawieni w kolejce.

Czytaj więcej

Nagrywaj rozmowy

Wracaj do ważnych połączeń i odtwarzaj ich przebieg. Nagrania są dostępne zarówno przez FTP jak i w Panelu, przez 30 dni.

Czytaj więcej

Stwórz IVR

W prosty sposób przełóż schemat organizacyjny Twojej firmy na schemat centrali, dzięki temu rozmówca samodzielnie, tonowo wybierze z kim chce się połączyć.

Czytaj więcej

Uruchom wirtualny faks

Wysyłaj faksy przez Panel Klienta, gdy zajdzie taka potrzeba. Otrzymuj faksy na maila i zadbaj o środowisko naturalne.

Czytaj więcej

Wybierz numer zagraniczny

Dla Twoich zagranicznych klientów. Pokaż swoją obecność w ich Państwie! Uruchom lub przenieś lokalny numer zagraniczny.

Czytaj więcej

Realizuj telekonferencje

Prowadź konferencję z dowolnego telefonu na świecie, nawet z 15 osobami jednocześnie, które niekoniecznie muszą być w biurze.

Czytaj więcej

Jeśli prowadzisz call center

Zintegruj Twój system z naszą wirtualną centralą. Integrujemy systemy ICT zgodnie z tym czego potrzebujesz.

Czytaj więcej

Dlaczego TeleCube?

Oferujemy proste i intuicyjne narzędzie, które ma zastosowanie w każdej branży biznesu.

Zobacz jak inni wdrożyli Wirtualną Centralę TeleCube – a następnie sam zbuduj własną centralkę!

TeleCube w akcji – w obsłudze infolinii

Wykorzystane elementy: IVR – Interactive Voice Response, Kolejkowanie, Zespół (Grupa) Telefonów

Firma pana Jakuba prowadzi telefoniczne wsparcie techniczne, z którego korzystają klienci pewnego banku. Aby każdy klient mógł połączyć się z konsultantem, TeleCube uruchomił mechanizm kolejkowania w wirtualnej centrali. Dzięki temu, klienci pana Jakuba nie muszą doświadczać już sygnału zajętości, a ich zgłoszenia są przyjmowane zgodnie z kolejką.

Zobacz TeleCube w akcji – w mobilnej kancelarii

Zobacz TeleCube w akcji – w sklepie internetowym

Narysuj własną centralę już dziś (wypróbuj za darmo)!

Wirtualna Centrala - Oferta

Przetestuj dowolny pakiet Wirtualnej Centrali TeleCube, przez 14 dni, bez żadnych zobowiązań.
Zaopatrzymy Cię w numery telefoniczne i minuty do wykorzystania na testowe połączenia.

Pakiet Start
39 zł
netto / m-c
5 numerów wewnętrznych
2 numery miejskie
 wirtualny faks
 billing online
 pełna wirtualna centrala
 bezpłatny wirtualny lektor
 
 
 
 
 
 
 
Pakiet Biznes
89 zł
netto / m-c
10 numerów wewnętrznych
5 numerów miejskich
1 numer komórkowy*
 wirtualny faks
 billing online
 pełna wirtualna centrala
 rejestrowanie rozmów
 bezpłatny wirtualny lektor
 
 
 
 
 
Pakiet Premium
159 zł
netto / m-c
20 numerów wewnętrznych
10 numerów miejskich
2 numery komórkowe*
 wirtualny faks
 billing online
 pełna wirtualna centrala
 rejestrowanie rozmów
 bezpłatny wirtualny lektor
* telekonferencja
 1 widget callback RINGY
 ClaudeControl
 SMS Pro
(Ankieta SMS + SMS po rozmowie)
 
Pakiet Elite
229 zł
netto / m-c
40 numerów wewnętrznych
20 numerów miejskich
4 numery komórkowe*
 wirtualny faks
 billing online
 pełna wirtualna centrala
 rejestrowanie rozmów
 bezpłatny wirtualny lektor
* telekonferencja
 1 widget callback RINGY
 ClaudeControl
 SMS Pro
(Ankieta SMS + SMS po rozmowie)
 API w wersji podstawowej
Pakiet Start
39 zł
netto / m-c
do 200 minut na rozmowy
lub do 111 SMS-ów
5 numerów wewnętrznych
2 numery miejskie
 Umowa tylko na 12 mc-y
 wirtualny faks
 billing online
 pełna wirtualna centrala
 bezpłatny wirtualny lektor
 
 
 
 
 
 
 
Pakiet Biznes
89 zł
netto / m-c
do 400 minut na rozmowy
lub do 222 SMS-ów
10 numerów wewnętrznych
5 numerów miejskich
1 numer komórkowy*
 Umowa tylko na 12 mc-y
 wirtualny faks
 billing online
 pełna wirtualna centrala
 rejestrowanie rozmów
 bezpłatny wirtualny lektor
 
 
 
 
 
Pakiet Premium
159 zł
netto / m-c
do 800 minut na rozmowy
lub do 444 SMS-ów
20 numerów wewnętrznych
10 numerów miejskich
2 numery komórkowe*
 Umowa tylko na 12 mc-y
 wirtualny faks
 billing online
 pełna wirtualna centrala
 rejestrowanie rozmów
 bezpłatny wirtualny lektor
* telekonferencja
 1 widget callback RINGY
 ClaudeControl
 SMS Pro
(Ankieta SMS + SMS po rozmowie)
 
Pakiet Elite
229 zł
netto / m-c
do 1600 minut na rozmowy
lub do 888 SMS-ów
40 numerów wewnętrznych
20 numerów miejskich
4 numery komórkowe*
 Umowa tylko na 12 mc-y
 wirtualny faks
 billing online
 pełna wirtualna centrala
 rejestrowanie rozmów
 bezpłatny wirtualny lektor
* telekonferencja
 1 widget callback RINGY
 ClaudeControl
 SMS Pro
(Ankieta SMS + SMS po rozmowie)
 API w wersji podstawowej

Dodatkowe informacje:

  • Oferujemy zakresy 100 numerów DDI do każdego pakietu w cenie 100 zł netto miesięcznie oraz możliwość dokupienia pojedynczych numerów wewnętrznych i miejskich
  • Powyższe ceny zawierają przyznaną ulgę i dotyczą umowy na czas określony. Aby uzyskać szczegółowe informacje, kliknij tu.
  • Pakiety minut lub pakiety SMSów, oznaczone w tabelce zielonym kolorem obowiązują wyłącznie dla oferty abonamentowej – postpaid. Podana ilość minut dotyczy połączeń w cenie 5 groszy netto/min. (np. na polskie numery stacjonarne), a podana ilość SMSów dotyczy SMSów w cenie 9 gr netto / SMS. Przy korzystaniu z droższych połączeń lub droższych SMSów, podana ilość minut i SMSów będzie relatywnie mniejsza. W przypadku niewykorzystania w danym miesiącu, wszystkich minut, można w ramach niewykorzystanej puli skorzystać w danym miesiącu z odpowiadającej mu kwotowo liczby dodatkowych SMSów lub odwrotnie (Przykład: w pakiecie Start można wykorzystać a) 140 minut rozmów w cenie 5 gr netto/min. i 33 SMSy w cenie 9 groszy netto/SMS lub b) 90 SMSów w cenie 9 gr netto/SMS i 38 min. rozmów w cenie 5 gr netto/min.). Jeśli posiadają Państwo indywidualny cennik, wtedy podana ilość minut lub SMSów dotyczy najtańszych połączeń lub SMSów, w danym cenniku.
  • Istnieje możliwość dokupienia do danego pakietu E-centrali usług, które są dostępne w wyższych pakietach. Koszty dokupienia danej usługi będą następujące: nagrywanie rozmów (w cenie 59 zł netto / mc + 59 zł netto jednorazowa opłata aktywacyjna); telekonferencje (10 zł netto / 3 dni lub 30 zł netto / miesiąc);  call back RINGY (w cenie 29 zł netto / miesiąc / 1 widget + 29 zł netto jednorazowa opłata aktywacyjna); ClaudeControl (22 zł netto za miesiąc); SMS Pro tj. Ankieta SMS + SMS po rozmowie (w cenie 19 zł netto / mc + 19 zł netto jednorazowa opłata aktywacyjna) oraz API w wersji podstawowej (49 zł netto / miesiąc).
  • * W każdej chwili możesz uruchomić Polski numer komórkowy. Jednorazowa opłata aktywacyjna (obowiązuje także w przypadku numerów przydzielanych w ramach pakietów) wynosi: 29 zł netto (przy rozliczeniu Abonamentowym/Postpaid) lub 49 zł netto (przy rozliczeniu Prepaid). Miesięczny koszt dodatkowego numeru komórkowego (poza pakietem): 49 zł netto (przy rozliczeniu Prepaid) lub 29 zł netto (przy rozliczeniu Abonamentowym/Postpaid). Polski numer komórkowy, możesz opcjonalnie przetestować już w okresie testowym, pod warunkiem, że uiścisz jednorazową (bezzwrotną) opłatę aktywacyjną – 49 zł netto / 1 numer.
  • Do podanych cen netto należy doliczyć obowiązujący podatek VAT.
  • Po więcej informacji zapraszamy do kontaktu z naszym Konsultantem.

Poznaj cennik połączeń

W razie jakichkolwiek pytań, zapraszamy do kontaktu z nami, od poniedziałku do piątku, w godzinach od 9 do 17.