Warunki czasowe

Warunki czasowe
zintegruj centralę z Twoim harmonogramem pracy

Co to jest?

To funkcja umożliwiająca ustawienie odpowiednich komunikatów i schematu połączeń w wirtualnej centrali, w zależności od tego w jaki dzień i w jakich godzinach dana osoba dzwoni do Twojej firmy.

Przeznaczenie?

Opcja ta powstała by umożliwić informowanie klientów o godzinach funkcjonowania firmy, urlopie lub alternatywnych źródłach kontaktu albo pozyskania informacji, jak również ustawienia przekierowania połączeń.

Dzięki niej, w godzinach pracy, rozmowy są przekazywane do odpowiednich osób, a poza tymi godzinami dzwoniący jest informowany o dniach i godzinach działania firmy i zachęcany do kontaktu, właśnie w tych okresach lub przekierowywany na np. numer zewnętrzny czy pocztę głosową.

Warunki czasowe można również zastosować, gdy planujesz przerwę w działalności Twojej firmy. Podając datę lub zakres dni kiedy Twoja firma będzie nieczynna (np. z okazji urlopu lub świąt), możesz ustawić trzeci warunek działania Twojej centrali, dotyczący ww. wyjątkowych okazji.

Warunki czasowe polecamy stosować każdej firmie, która chce utrzymać kontakt z klientami nawet poza godzinami pracy.

Jak włączyć?

Po zalogowaniu do Panelu na stronie głównej wybierz opcję „Wirtualna Centrala”, a następnie „Moje Centralki”.

Kolejny krok to wybranie schematu Twojej centralki, do której chcesz dodać ten element. Po wejściu w schemat kliknij w ikonę stopera i ustaw parametry swojego warunku czasowego.

Pamiętaj aby ustawić co najmniej dwa odrębne warunki – jeden w godzinach funkcjonowania firmy, a drugi poza godzinami pracy. Warunek czasowy najlepiej umieścić na początku schematu i od razu powiązać go z elementem „Start”.