Telekonferencje

Telekonferencje
z udziałem do 30 osób naraz

Usprawnij zdalną pracę w Twojej firmie!

Wirtualna centrala telefoniczna. Przetestuj przez 14 dni i odbierz 15% zniżki.

Telekonferencja – co to jest?

Funkcja ta pozwala na prowadzenie rozmowy telefonicznej z wieloma rozmówcami naraz (w telekonferencji może brać udział do 30 uczestników, włącznie z Adminem*), niezależnie od tego gdzie obecnie przebywają (czy w siedzibie Twojej firmy czy też w innym mieście, a nawet kraju). Wystarczy, że wszystkie osoby, z którymi chcemy coś omówić wybiorą ten sam numer dedykowany wirtualnej sali konferencyjnej i wprowadzą kod PIN konferencji, do której chcą się przyłączyć.

W ramach sieci TeleCube można również korzystać, ze specjalnych numerów wewnętrznych dedykowanych dla danej sali konferencyjnej.

* Jeśli w danym momencie prowadzisz więcej niż jedną telekonferencję, wtedy podana ilość uczestników dotyczy sumarycznie max. ilości osób we wszystkich salach telekonferencyjnych. Przykład: gdy prowadzisz 2 telekonferencje jednocześnie, to gdy w pierwszej uczestniczy 18 osób, to w drugiej może uczestniczyć maksymalnie 12 osób.

Przeznaczenie?

Do prowadzenia spotkań telefonicznych, kiedy fizyczne spotkanie nie jest możliwe i/lub zależy nam na redukcji kosztów związanych np. z dojazdem lub wynajęciem noclegu dla uczestników. Dzięki telekonferencji możesz w jednej chwili przekazać wielu osobom naraz ważną i pilną informację oraz ją omówić. Telekonferencja to doskonała alternatywa dla wysyłki e-maili, gdyż nie każdy czyta wiadomości od razu po ich wpłynięciu na skrzynkę, jak i nie ma możliwości omówienia „na żywo” tematu tą drogą.

Ważne! Niektóre z informacji przekazanych na poniższym filmie, są już nieaktualne m.in. max. ilość uczestników telekonferencji (obecnie, w standardowej opcji, można korzystać z max. 30 kanałów rozmów).

Dla kogo?

Telekonferencje (grupowe rozmowy online) polecamy szczególnie firmom, które mają rozsianych po całym kraju, a nawet świecie pracowników lub też klientów i przy swoich projektach często potrzebują szybkiego kontaktu z większą grupą osób, celem omówienia różnych zagadnień.

Ile kosztują telekonferencje TeleCube?

Telekonferencje są oferowane:

  • bezpłatnie, w ramach 2 pakietów wirtualnej centrali: Premium i Elite
  • za dopłatą (10 zł netto / 3 dni lub 30 zł netto / miesiąc), do pakietu: Mini (dostępny za 9 zł netto/mc) lub do 2 innych pakietów wirtualnej centrali: Start lub Biznes.

Wypróbuj telekonferencje TeleCube za darmo

Skorzystaj z okresu próbnego: pakietu Premium (kliknij) lub Elite (kliknij) i wypróbuj Telekonferencje za Darmo.
Pamiętaj, że wszystkie pakiety TeleCube, możesz wypróbować za darmo i bez zobowiązań przez 14 dni.

Jak włączyć i zrealizować telekonferencję?

Po zalogowaniu do Panelu:
1. Skorzystaj z zakładki „Telekonferencje”

  • z głównego menu wybierz „Wirtualna Centrala”,
  • w rozwijanym menu kliknij na „Telekonferencje”,
  • utwórz salę, klikając na przycisk „Stwórz nową salę telekonferencyjną”

Zarządzanie salą telekonferencyjną TeleCube

  • tworząc nową salę należy ją nazwać, wybrać dla niej numer miejski i zapowiedź powitalną, wprowadzić kod PIN (zawierający od 4 do 8 cyfr) oraz numer wewnętrzny (zawierający * oraz od 2 do 4 cyfr) i ustawić pozostałe parametry,
  • po zatwierdzeniu ww. przyciskiem „Zapisz”, możemy zrealizować pierwszą telekonferencję

Telekonferencja TeleCube

Celem wejścia na salę konferencyjną:

  • należy zadzwonić na numer miejski dedykowany dla naszej centrali i wprowadzić kod PIN, zatwierdzając wybór # lub
  • jeśli posiadamy numer wewnętrzny w TeleCube, możemy wprowadzić na urządzeniu na którym z niego korzystamy specjalny numer wewnętrzny ustawiony dla naszej telekonferencji, a po jego wybraniu wprowadzić ww. kod PIN, lub
  • jeżeli chcemy dodać uczestnika do telekonferencji, możemy skorzystać z zielonego przycisku (który znajduje się nad listą naszych telekonferencji). Po kliknięciu w niego należy ustalić termin wdzwonienia tzn. dzień i godzinę, a następnie wprowadzić konkretny numer (jeśli numer będzie spoza sieci TeleCube, połączenie zostanie rozliczone zgodnie z Twoim cennikiem TeleCube). W wybranym terminie nastąpi wdzwonienie na wybrany numer i po odebraniu połączenia właściciel numeru będzie mógł uczestniczyć w Telekonferencji (jeśli przy ustalaniu terminu, wprowadzimy termin wsteczny, połączenie/wdzwonienie zostanie zrealizowane natychmiast) lub,
  • istnieje również opcja dokonania transferu dzwoniącego do nas numeru, na daną salę konferencyjną. W takiej sytuacji w trakcie połączenia wybieramy symbol gwiazdki, a następnie wprowadzamy kod wewnętrzny telekonferencji lub numer miejski, i kod PIN. Jeśli znajdujemy się już na sali, wtedy możemy się rozłączyć, a dzwoniąca do nas osoba zostanie automatycznie skierowana do sali konferencyjnej.

2. Wykorzystaj edytor schematu centrali

  • z głównego menu wybierz „Wirtualna Centrala”,
  • w rozwijanym menu najedź na „Moje Centralki”,
  • wybierz centralkę, do której chcesz dodać opcję Telekonferencji.
    Z opcji „Grupowanie” wybierz „Wirtualną Salę Konferencyjną” i ustaw jej parametry.

Jednocześnie możesz mieć uruchomionych kilka Wirtualnych Sal Konferencyjnych.