Miło nam, że chcesz przetestować TeleCube!

Celem skorzystania z bezpłatnego okresu testowego należy wypełnić poniższy formularz rejestracyjny i utworzyć konto.

W okresie testowym (trwającym 14 dni) otrzymujesz darmowe minuty i możesz wypróbować interesujące Cię opcje danego pakietu, bez żadnych zobowiązań. Po okresie testowym możesz korzystać z TeleCube na zasadzie przedpłaty (prepaid) lub podpisać z nami umowę albo zrezygnować z TeleCube.


Twój wybrany pakiet:

TeleCube - Pakiet Mini

9 PLN netto / miesiąc

  
 Wystąpił błąd podczas procesowania rejestracji
Miejsce na komunikat błędu...

Zaczynamy...

Prosimy podać numer NIP (numer VAT UE) w polu poniżej, a następnie kliknąć Dalej. Jeżeli nie posiadasz numeru NIP, należy wybrać '--' z listy i kliknąć Dalej.

W celu aktywacji Twojego konta, będzie koniecznie przeprowadzenie weryfikacji...
Prosimy o załączenie poniżej dokumentu, który potwierdza dane Twojej firmy lub przesłanie go na adres: info@telecube.pl

Poinformujmemy Ciebie drogą mailową kiedy Twoje dane zostaną już zweryfikowane przez pracownika TeleCube.

Podstawa prawna: art. 60b z ustawy z dn. 16 lipca 2004 r. - Prawo Telekomunikacyjne (Dz. U. z 2014 r. poz. 243, z późn. zm.) wynikający z art. 43 ustawy z dn. 10 czerwca 2016 r. o działaniach antyterrorystycznych (Dz. U. z 2016 r. poz. 904).

Dane firmy:


Dane kontaktowe:




Dziękujemy!

Dziękujemy za dokonanie rejestracji w systemie TeleCube!

Wysłaliśmy na podany adres mailowy () informację jak dokonać aktywacji konta i rozpocząć korzystanie z Twojej wirtualnej centrali.

Po kliknięcie linka w mailu, uzyskasz dostęp do Panelu Klienta, w którym możesz konfigurować usługę, zamawiać dodatkowe numery telefoniczne, kontrolować wydatki na telefon oraz skorzystać z wielu innych udostępnionych funkcji.

W razie dodatkowych pytań lub uwag, zapraszamy do kontaktu mailowego lub telefonicznego +48 221 13 14 15. Nasze biuro jest czynne od poniedziałku do piątku, od godziny 9 do 17.

Processing

Dziękujemy!

Dziękujemy za dokonanie rejestracji w systemie TeleCube!

Po pozytywnej weryfikacji Twoich danych, wyślemy na podany adres mailowy () informację jak dokonać aktywacji konta i rozpocząć korzystanie z Twojej wirtualnej centrali.

W godzinach pracy (tj. od poniedziałku do piątku, od godziny 9 do 17), weryfikacja może zająć około 20 minut.

W razie dodatkowych pytań lub uwag, zapraszamy do kontaktu mailowego lub telefonicznego +48 221 13 14 15.