PISZĄ O NAS

NAPISALI O NAS:

„Globalne prognozy na najbliższe lata nie pozostawiają złudzeń – wirtualna centrala już niebawem będzie standardem telekomunikacji w Biznesie. …jest idealnym rozwiązaniem dla każdej firmy. Dzięki jej możliwościom z łatwością przeobrazisz Twój numer w rozbudowaną infolinię, którą bez problemu będzie można zarządzać z poziomu intuicyjnego Panelu Klienta. Zarządzanie połączeniami i usługami telefonicznymi w firmie z wirtualną centralą TeleCube to czysta przyjemność.”

Tytuł: Wirtualna Centrala – efektywniejsze zarządzanie komunikacją telefoniczną w Biznesie. Data: 12.2018 r.

Zobacz pełną treść artykułu: www.forbes.pl

„Telefonia internetowa TeleCube.pl stale powiększa portfolio swoich Klientów. W ostatnich dniach z jej usług zdecydowały się skorzystać kolejne podmioty tj. Regionalna Izba Przemysłowo-Handlowa w Gliwicach oraz Klub Sportowy AZS AWF Warszawa. …Telefonia internetowa (VoIP) TeleCube.pl, kieruje swoją ofertę przede wszystkim do podmiotów gospodarczych. Sztandarowym produktem operatora jest wirtualna centrala telefoniczna.

Tytuł: RIPH w Gliwicach i AZS AWF Warszawa nowymi Klientami telefonii TeleCube.pl. Data: 10.2017 r.

Zobacz pełną treść artykułu: www.ccnews.pl

„Dzięki wirtualnej centrali, stawiamy kropkę przy sygnale zajętości i otwieramy nowe możliwości. Przede wszystkim dajemy naszym Klientom (w tym sklepom internetowym) narzędzie do budowy naprawdę mocnego, własnego wizerunku, poprzez podniesienie jakości kontaktu telefonicznego, bez dużych nakładów czasowych i finansowych… Wdrożenie wirtualnej centrali możesz zrealizować osobiście, i to bez posiadania specjalistycznej wiedzy.

Tytuł: Raport Interaktywnie.com: E-commerce 2018. Data: 01.2018 r.

Zobacz pełną treść artykułu: www.interaktywnie.com

„…usługa wirtualnej centrali otwiera przed firmami wiele możliwości, jednocześnie usprawniając zarządzanie połączeniami. Wielkość organizacji nie ma znaczenia bo nawet w bardzo małej firmie z powodzeniem można wdrożyć centralę w chmurze od TeleCube i przekształcić swój numer w rozbudowaną infolinię. Co więcej, wszystko możesz sprawdzać i edytować z poziomu intuicyjnego Panelu Klienta. Warto przekonać się samemu jak Wirtualna Centrala od TeleCube może usprawnić telekomunikację w Twojej firmie.

Tytuł: Wirtualna centrala TeleCube. Przejmij kontrolę nad komunikacją telefoniczną w firmie. Data: 02.2019 r.

Zobacz pełną treść artykułu: www.marketingibiznes.pl

„Na temat wirtualnej centrali telefonicznej oferowanej przez Telecube mogę się wypowiedzieć praktycznie w samych pozytywach. Produkt, który oferują spełnia pokładane w nim oczekiwania, jest prosty w użyciu i co najważniejsze praktycznie nie wymaga posiadania technicznej wiedzy z zakresu technologii VoIP. Jest to idealne rozwiązanie dla mikro, małych i średnich firm, które w oczach klientów chcą wyglądać profesjonalnie pod względem komunikacji, a przy okazji oszczędzić pieniądze na połączeniach telefonicznych.”

Tytuł: Test wirtualnej centrali telefonicznej VoIP od Telecube.pl. Data: 06.2019 r.

Zobacz pełną treść artykułu: www.hubertkawalec.pl

…telefonia TeleCube, jest oparta o zdobywającą coraz większe rzesze zwolenników, zwłaszcza w biznesie, technologię VoIP, w której sygnały dźwiękowe są przesyłane przy użyciu łączy internetowych. Pozwala ona na wykorzystywanie kilku różnych sposobów wykonywania połączeń. Co ważne, urządzenia, z których będziemy korzystać mogą być różnorodne w jednej firmie i dobrane według preferencji konkretnych działów czy nawet osób.”

Tytuł: Jak efektywniej obsługiwać klientów przez telefon? Data: 05.2019 r.

Zobacz pełną treść artykułu: www.nowiny.gliwice.pl

„Wirtualna centralka Telecube.pl pozwala nam z jednej strony poprawić wygodę korzystania z usług telekomunikacyjnych w firmie i usprawnić proces kontaktu z klientami a z drugiej strony pozwala ograniczyć koszty i daje nad nimi lepszą kontrolę. Koszty połączeń międzynarodowych rozliczane są sekundowo i są konkurencyjne do operatorów komórkowych i stacjonarnych. Polecamy tę usługę firmom, które chcą usprawnić proces komunikacji ze swoimi klientami i partnerami, rozszerzyć działalność na rynki międzynarodowe i ograniczyć koszty.

Tytuł: Wirtualna centralka Telecube.pl. Data: 11.2018 r.

Zobacz pełną treść artykułu: www.telix.pl

„Telefonia internetowa i wirtualna centrala telefoniczna to rozwiązania, które od kilku lat skutecznie zdobywają coraz większe uznanie wśród firm stawiających na nowatorskie formy komunikacji. Pozwalają one na efektywne zarządzanie połączeniami i usługami telekomunikacyjnymi; redukują koszty rozmów telefonicznych i abonamentu; wnoszą obsługę klientów na wyższy poziom, a także polepszają proces komunikacji wewnątrz firmy.”

Tytuł: Nowoczesne i efektywne rozwiązania telekomunikacyjne dla biznesu. Data: 03.2019 r.

Zobacz pełną treść artykułu: www.katowice24.info

„Usługa callback o nazwie RINGY polega na dodaniu na swojej stronie internetowej widżetu w formie przycisku, którego naciśnięcie spowoduje pojawienie się formularza, gdzie odwiedzający stronę (na przykład potencjalny klient) podaje swój numer telefonu i zamawia rozmowę z nami. W komplecie z usługą dostaniemy narzędzie do edycji, dostosowanie wyglądu i treści poszczególnych elementów widżetu, zgodnie z indywidualnymi potrzebami danej firmy. Zarządzanie RINGY odbywać się będzie w ramach panelu klienta TeleCube, dostępnego przez przeglądarkę internetową.”

Tytuł: RINGY – nowa usługa callback w telefonii TeleCube. Data: 05.2018 r.

Zobacz pełną treść artykułu: www.telepolis.pl

„Za pomocą telefonii internetowej i wirtualnej centrali telefonicznej TeleCube.pl, każda firma, nawet mikro i małe przedsiębiorstwo, może zbudować automatyczny sekretariat, z wieloma funkcjami telefonicznymi i usystematyzować zarządzanie połączeniami wewnątrz firmy, jak i z jej Klientami. Pomoże to zdecydowanie polepszyć komunikację z Klientami oraz usprawni działanie firmy i ułatwi pracę działom i osobom odpowiedzialnym za telefoniczny kontakt z Klientem.”

Tytuł: Wirtualna centrala, must have nowoczesnego działu sprzedaży i obsługi klienta. Data: 01.2018 r.

Zobacz pełną treść artykułu: www.ceo.com.pl

„Na polskim rynku pojawiła się nowa usługa typu call back, o nazwie RINGY, którą oferuje telefonia TeleCube.pl. TeleCube daje bardzo dużą swobodę firmom, które zakupią RINGY, jeśli chodzi o wygląd tego widgetu, jak i umieszczane w okienku treści. Firma może sama ustalać bardzo wiele parametrów, m.in. wygląd, jak i animację przycisku czy jego kolorystykę, jak również treści wszelkich komunikatów czy też kolory czcionek w popupie.”

Tytuł: RINGY – widget, który rozwinie Twój biznes. Data: 06.2018 r.

Zobacz pełną treść artykułu: www.ceo.com.pl

„Do oceny pracowników prowadzących rozmowy telefoniczne może nam posłużyć tzw. ankieta SMS. Ta funkcja umożliwia automatyczne wysłanie SMS z krótkim formularzem, do rozmówcy, po zakończeniu połączenia. W wiadomości możemy poprosić o ocenę rozmowy, przy użyciu konkretnej skali liczbowej. Wyniki wysyłane zwrotnie są widoczne w panelu klienta. Możemy zatem zweryfikować, który pracownik jest dobrze oceniany przez rozmówców, a kto nie cieszy się ich sympatią.”

Tytuł: Jak wirtualna centrala telefoniczna wspiera i ułatwia pracę managera. Data: 02.2019 r.

Zobacz pełną treść artykułu: www.przedsiebiorczepodlasie.pl

„Ekomersy to konkurs, którego celem jest wyróżnienie produktów, usług i osób, które mają istotny wpływ na rozwój polskiego rynku e-commerce. Telefonia internetowa TeleCube.pl, zgłosiła do Ekomersów, swoją usługę, o nazwie wirtualna centrala telefoniczna TeleCube. O tym, że był to bardzo dobry wybór, niech świadczy fakt, że w głosowaniu Internautów, w kategorii „Produkt, usługa wspierająca ekspansję międzynarodową” ta kandydatura zdobyła największe poparcie i tym samym awansowała, jako zwycięzca tego etapu, do finałowej rundy.”

Tytuł: Ekomersy 2017 – TeleCube.pl wygrywa w głosowaniu Internautów. Data: 11.2017 r.

Zobacz pełną treść artykułu: www.voipnews.pl

„Od paru tygodni operator telefonii internetowej TeleCube pracował nad udoskonaleniem panelu klienta, zarówno w kwestii graficznej, jak i funkcjonalnej. Efekt zrealizowanych działań został właśnie udostępniony użytkownikom tej usługi. Po dokonanych zmianach klienci TeleCube mogą korzystać z wielu dotychczas niedostępnych lub mniej rozbudowanych opcji, dotyczących zwłaszcza wirtualnej centrali telefonicznej.”

Tytuł: Wirtualna centrala telefoniczna TeleCube.pl w nowej odsłonie. Data: 09.2016 r.

Zobacz pełną treść artykułu: www.voipnews.pl

„Gdy chcemy przekonać się czy konkretny konsultant, prawidłowo prowadzi rozmowę, możemy wykorzystać funkcję „nagrywanie rozmów” i odsłuchiwać rejestrowane rozmowy, aby je potem, omówić i przeanalizować z konsultantem. Alternatywnie, przy użyciu funkcji „ClaudeControl” możemy zdalnie uczestniczyć, poprzez nasłuchiwanie, w danej rozmowie i ewentualnie dawać konsultantowi rady przez telefon, w czasie rzeczywistym, których oczywiście dzwoniący nie będzie słyszał.”

Tytuł: Efektywna automatyzacja telefonicznej obsługi Klienta. Data: 04.2018 r.

Zobacz pełną treść artykułu: www.mbrokers.pl

„Wirtualna centrala może stanowić doskonałe narzędzie marketingowe, analityczne i szkoleniowe, a dzięki temu wspomóc prace konkretnych działów czy też osób decyzyjnych w firmie. Dział marketingu może wykorzystywać dedykowane numery dla konkretnych projektów czy form reklamowych… Dzięki nagrywaniu rozmów coach czy np. kierownik działu sprzedaży, może weryfikować umiejętności swoich pracowników i na bieżąco omawiać i korygować ich ewentualne błędy.”

Tytuł: 8 powodów dla których nowoczesna firma powinna używać telefonii VoIP i wirtualnej centrali telefonicznej. Data: 06.2017 r.

Zobacz pełną treść artykułu: www.trybawaryjny.pl

„Dzięki wirtualnej centrali można zastosować w firmie komunikaty powitalne (istnieje możliwość przygotowania ich za darmo, przy użyciu wirtualnego lektora TeleCube), odpowiednio zaprogramować schemat łączenia dzwoniących z określonymi działami, osobami bądź przełączania ich na pocztę głosową oraz skorzystać z opcji kolejkowania w przypadku zajętości danej linii (dzwoniący oczekuje w kolejce, słuchając muzyki).”

Tytuł: Efektywna telefonia dla biznesu. Data: 09.2017 r.

Zobacz pełną treść artykułu: www.bielsko.biala.pl

„Wirtualna centrala ma za zadanie, zarządzanie usługami telefonicznymi i połączeniami w Twojej firmie. Centrala łączy urządzenia przy użyciu których Twoi pracownicy i współpracownicy realizują rozmowy, funkcjonując zgodnie ze schematem, który sam zaprojektujesz.  No właśnie, warto tu zwrócić uwagę na frazę „sam zaprojektujesz”. W TeleCube, masz dostęp do panelu Klienta (całą dobę, w dowolnych miejscu, poprzez przeglądarkę internetową), zaopatrzonego w narzędzie graficzne do zaprojektowania schematu centrali.”

Tytuł: Sprawdzamy usługi voip razem z telecube.pl. Data: 03.2018 r.

Zobacz pełną treść artykułu: www.mobilny-ranking.pl

Mając numer w telefonii VoIP, możemy się nim posługiwać zarówno przy użyciu telefonu komórkowego, komputera stacjonarnego, tabletu oraz laptopa. Wystarczy, że w którymś z urządzeń zainstalujemy tzw. komunikator VoIP i skorzystamy ze słuchawek z mikrofonem, i już będziemy mogli odbierać połączenia i dzwonić do wybranych osób/firm. Dysponując wirtualną centralą, nawet mikrofirma, może w pełni zautomatyzować zarządzanie połączeniami telefonicznymi i tym samym zespolić wszystkie urządzenia służące do prowadzenia rozmów, w jeden, połączony system.”

Tytuł: Telefonia dla nowoczesnej firmy. Data: 10.2017 r.

Zobacz pełną treść artykułu: www.dts24.pl

„Bardzo miły kontakt z pracownikami firmy, którzy okazali się wielką empatią i przysłali Grzesiowi rewelacyjną przesyłkę, która sprawiła mu mnóstwo radości. Dziękuję bardzo za wszystko i szczerze polecam firmę, gdyż widać, że pracują tam wspaniali ludzie, ludzie z serem, taką firmę warto polecać 😉 😉 🙂 Dziękujemy bardzo ;)”

Tytuł: TeleCube – CZYM JEST TELECUBE. Data: 05.2018 r.

Zobacz pełną treść artykułu: www.georgekk.blox.pl