LiveAgent – Help Desk, Czat i Telefon w jednym miejscu!

  • Rozwiązanie dla branży eCommerce które stawia na jakość obsługi
  • Kilka form kontaktu w jednym rozwiązaniu (email, telefon, czat, kanały Social Media)
  • Prosta integracja Twojego konta SIP w TeleCube z LiveAgent
  • Czerpiesz korzyści z TeleCube oraz LiveAgent jednocześnie

LiveAgent jest skierowane do małych i średnich firm działających w branży eCommerce. Rozwiązanie łączy nowoczesne trendy w komunikacji z klientem np. czat i zgłoszenia, z samoobsługową platformą, w celu wspieranie klientów po godzinach pracy. Integrując Twoje konto w TeleCube z rozwiązaniem LiveAgent zyskujesz:

  • Realizację połączeń przychodzących i wychodzących
  • Własne zapowiedzi i interaktywny sekretariat IVR
  • Nielimitowane nagrywanie i przechowywanie rozmów
  • Połączenia Komputer-na-Komputera oraz połączenia wewnętrzne
  • Możliwość odbieranie połączeń przy użyciu dowolnego telefonu sprzętowego (dedykowanego dla telefonii VoIP)
  • Kompatybilność z dowolną przeglądarką i aplikacjami komórkowymi
    i wiele więcej ….

Zamów testową wersję i sprawdź możliwości LiveAgent na stronie www.LAdesk.com

Załóż konto w TeleCube i LiveAgent, a następnie skontaktuj się z LiveAgent i uzyskaj 15% rabatu.
Wystarczy skontaktować się z Twoim opiekunem LiveAgent i powołać się na hasło „TeleCube”!