Egito CRM – wsparcie dla całego zespołu

Egito CRM to intuicyjny ale rozbudowany system pozwalający na wspólną pracę działów marketingu, sprzedaży, obsługi klienta i serwisu. Poszczególne moduły można dostosować pod specyfikę swojej działalności za pomocą modyfikacji w konfiguracji oraz dedykowanych zmian programistycznych tak, żeby spełnić nawet najbardziej nietypowe potrzeby. Kolejną istotną zaletą są integracje systemu, w tym z telefonią VoIP TeleCube.

Egito-Partner-TeleCube

Możliwości Egito CRM:

  • czytelna baza klientów z wyszukiwarką, filtrowaniem oraz segmentacją,
  • planowanie działań, kalendarze i zapisywanie efektów pracy,
  • przygotowywanie ofert, przyjmowanie zamówień, wysyłanie faktur, generowanie umów bezpośrednio z poziomu systemu CRM,
  • raporty i analizy,
  • synchronizacja skrzynek pocztowych i wysyłka kampanii masowych,
  • integracje, w tym integracja VoIP z telefonią TeleCube,
  • stany magazynowe oraz kasa/bank,
  • dostosowanie formularzy, list, wydruków, szablonów,
  • automatyzacje procesów,

i wiele innych…

Atuty partnera

Sprawdź Egito CRM – zarejestruj się na bezpłatne testy

Możesz również umówić się na spotkanie online, gdzie na żywo omówisz z Egito CRM Twoje potrzeby i możliwości wsparcia.

Egito panel
Panel Egito CRM