Zintegruj system CRM z TeleCube
CRM (z ang. Customer Relationship Management) to mówiąc w dużym uproszczeniu system, który ułatwia, czyni efektywniejszym zarządzanie relacjami z klientami Twojej firmy.
W ramach takiego systemu, jego dostawca oferuje m.in.
- możliwość tworzenia bazy danych klientów,
- narzędzia wspierające komunikację wewnątrz firmy, w tym dotyczącą konkretnych projektów,
- rozwiązania pomagające zarządzać procesem sprzedaży,
- opcje, które wspierają komunikację z klientem np. szybkie wyszukiwanie konkretnych danych o kliencie, notatek z rozmów czy też ostatnich korespondencji mailowych.
Dysponując takim systemem warto pomyśleć o tym aby zawierał on moduł telefoniczny, dzięki któremu Twój kontakt z klientem, będzie jeszcze sprawniejszy, a Twój CRM stanie się jeszcze bardziej efektywnym narzędziem.
Tu z pomocą przychodzi nasza telefonia. Jeśli już dysponujesz konkretnym systemem CRM, możemy zintegrować go z TeleCube (jeżeli pozwolą na to warunki techniczne obu stron).
W tym celu skontaktuj się z nami i podaj nam dane firmy, z której usług korzystasz.
A my poinformujemy Cię, jak dalej postępować.
Automatyzacja marketingu z TeleCube
Automatyzacja marketingu – (ang. marketing automation) – prowadzenie działań marketingowych z zastosowaniem specjalnego oprogramowania oraz narzędzi służących do usprawnienia procesów sprzedażowych.
Automatyzacja działań marketingowych ma na celu zwiększenie efektywności prowadzonych kampanii poprzez automatyczne gromadzenie i przetwarzanie informacji dotyczących potencjalnych konsumentów (tzw. leadów sprzedażowych), eliminując w ten sposób czasochłonne zadania związane z ręcznym wprowadzaniem i analizą powyższych danych. Na podstawie pozyskanych danych dotyczących zainteresowań konsumenta, czynników demograficznych czy czynności podejmowanych na danej stronie internetowej, oprogramowanie do automatyzacji marketingu identyfikuje potencjalnych klientów, a następnie kieruje do nich odpowiedni, spersonalizowany przekaz marketingowy. Program automatycznie przygotowuje oferty i treści reklamowe oraz wysyła je do określonej grupy klientów…, w oparciu o utworzoną wcześniej bazę danych kontaktowych.
Źródło: Wikipedia