Numery wewnętrzne
ogranicz ilość numerów miejskich w Twojej firmie
Numer wewnętrzny – co to jest?
Nawet jeśli posiadasz wielu pracowników nie potrzebujesz numeru miejskiego (stacjonarnego) dla każdego z nich. Wystarczy jeden stacjonarny numer telefonu, a dla poszczególnych osób z Twojej firmy zostaną utworzone numery wewnętrzne, które będzie można wybrać po połączeniu z Twoją firmą. Dzięki numerom wewnętrznym Twoi pracownicy mogą również łączyć się między sobą, i nic nie płacić za te połączenia. Co więcej pod numerem wewnętrznym można także umieścić konkretne informacje/komunikat albo usługę np. fax.
Przeznaczenie?
Ograniczenie konieczności kupowania kolejnych numerów miejskich, a także uporządkowanie ścieżki połączeń w firmie i większa, wygodniejsza kontrola nad nimi (przeglądanie billingów, statystyk).
Ponadto, można włączyć warunkowe przekierowanie na inny numer telefonu, jeśli dany wewnętrzny stanie się:
- niedostępny – z powodu wyłączenia go lub brak dostępności do Internetu;
- zajęty – gdy prowadzi rozmowę z drugą stroną
- nie odbiera – po wskazanym czasie (domyślnie to 30 sekund)
Jak włączyć?
Po zalogowaniu do Panelu:
- na stronie głównej wybierz zakładkę „Wirtualna Centrala”, a w rozwijanym menu „Konta SIP (wewnętrzne)”,
- dodaj kolejne numery wewnętrzne klikając przycisk „Dodaj” i opcję dla połączeń głosowych (ewentualnie „odbieranie faxów” jeśli takie ma być jego przeznaczenie),
- uzupełnij wszystkie wymagane pola w okienku szczegółów, pamiętając że numer wewnętrzny musi zawierać od 2 do 4 cyfr i nie może się zaczynać od „99”, „98” oraz „112”.
W ramach pakietów Wirtualnej Centrali udostępniamy określoną ilość numerów wewnętrznych, jeśli chciałbyś dokupić kolejne ich koszt wynosi 5 zł netto / miesięcznie za jeden numer wewnętrzny (przy zakupie jest pobierana jednorazowa opłata aktywacyjna, w wysokości 5 zł netto).