Ikonka Numery Platynowe

Numery platynowe, diamentowe i złote

Wybierz najładniejsze polskie numery dla Twojej firmy. Numery platynowe już od 400 zł netto (jednorazowa opłata aktywacyjna).
Grafika numery platynowe

Czym są numery platynowe, diamentowe i złote?

Numery platynowe, diamentowe oraz złote to pula wyselekcjonowanych polskich numerów, które charakteryzują się prostą do zapamiętania sekwencją kolejnych tworzących je cyfr. Krótko mówiąc to numery, które bardzo łatwo zapamiętać.

Oferujemy polskie numery, zarówno stacjonarne (m.in. z tak popularnych stref  jak: Katowice, Warszawa, Kraków, Wrocław, Gdańsk czy Poznań) jak i komórkowe. W przypadku stacjonarnych numerów złotych możesz wybrać numer z każdej polskiej strefy numeracyjnejniezależnie od miejsca siedziby Twojej firmy.

Zachęcamy do zapoznania się z poniższymi, przykładowymi numerami oferowanymi w puli TeleCube. Pełna lista numerów platynowych i diamentowych jest dostępna tutaj.

Ważne! Zakupu numeru platynowego i diamentowego możesz dokonać po skontaktowaniu się z naszym działem sprzedaży (po wcześniejszym zapoznaniu się z listą numerów), numer złoty możesz zakupić samodzielnie na Panelu Klienta TeleCube.


Monika Uchańska, Zastępca Kierownika Przychodni, Przychodnia Premium Medical

Obsługa centrali telefonicznej jest bardzo prosta i intuicyjna. Wszelkich zmian w centrali można dokonać dosłownie w kilka minut, dzięki czemu zaoszczędzamy dużo czasu. Połączenia są bardzo wysokiej jakości, dodatkowym atutem jest możliwość odsłuchania rozmowy w każdej chwili!

Monika Uchańska, Zastępca Kierownika Przychodni, Przychodnia Premium Medical
Michał Wsiołkowski, specjalista ds. public relations, Fundacja Dominikański Ośrodek Liturgiczny

Przez ostatnie półtorej dekady naszego działania mieliśmy okazję testować różne usługi telekomunikacyjne dostępne na polskim rynku, starając się najlepiej dobrać je do naszych potrzeb. Dopiero jednak TeleCube spełnia wszystkie nasze oczekiwania i odpowiada na realne potrzeby.

Michał Wsiołkowski, specjalista ds. public relations, Fundacja Dominikański Ośrodek Liturgiczny
W. Modzelewski

Firma jest solidnym partnerem, dbającym o potrzeby swoich klientów. Oceniamy ją jako partnera kompetentnego, elastycznie i profesjonalnie podchodzącego do zleceń oraz szybko reagującego na potrzeby Klienta. Nasza dotychczasowa współpraca przebiega bezproblemowo i w miłej atmosferze, oferowane usługi są dobrej jakości i spełniają nasze oczekiwania.

Wojciech Modzelewski, Dyrektor Centrum Studiów Podyplomowych i Szkoleń, Wyższa Szkoła Edukacja w Sporcie
Barbara Miller-Turek, Dyrektor, Regionalna Izba Przemysłowo-Handlowa w Gliwicach

Operator Telecube.pl zaopatrzył nas w telefony VoIP oraz dostarcza nam usługę wirtualnej centrali telefonicznej… Zarówno ja, jak i pozostałe osoby pracujące przy projekcie, są zadowolone z wyboru TeleCube. Usługa działa bez zarzutu. Usprawnia kwestie komunikacyjne oraz wpływa pozytywnie na komfort naszej pracy.

Barbara Miller-Turek, Dyrektor, Regionalna Izba Przemysłowo-Handlowa w Gliwicach
Jakub Sierpień Gold Finance Sp. z o.o.

Schemat działania IVR możemy sami bardzo łatwo opracować, natomiast kiedy chcemy – intuicyjnie edytować na Panelu Klienta TeleCube. Wirtualna centrala działa bez zarzutu nieprzerwanie od początku naszej współpracy, co daje nam komfort i pewność, że ze strony TeleCube zawsze wszystko będzie funkcjonowało na najwyższym poziomie.

Jakub Sierpień, Brand Manager, Gold Finance Sp. z o.o.
Michał Stefaniak, CMO & co-founder, Sugester Sp. z o.o., Fakturownia Sp. z o.o.

Usługi świadczone przez Claude ICT Poland Sp. z o.o. są przemyślane i stale udoskonalane. W razie jakichkolwiek pytań czy potrzeb firma zawsze służy pomocą. Pełen profesjonalizm i zaangażowanie ze strony usługodawcy przyczynia się do pomyślnej kooperacji pomiędzy naszymi firmami.

Michał Stefaniak , CMO & co-founder, Fakturownia Sp. z o.o.
Marek Bardziński, Founder, Revest Sp. z o.o., wellcome-home.pl

Z doświadczenia wiem, że za pozytywną współpracą opowiadają się profesjonalizm i zaangażowanie usługodawcy. Firma służy kompletną pomocą techniczną. Warto poznać ofertę TeleCube, ponieważ można nabyć u nich innowacyjne rozwiązania, które sprawdzą się w każdej firmie, bez względu na jej wielkość.

Marek Bardziński, Founder, Revest Sp. z o.o., wellcome-home.pl
Marek Markiewicz, Kierownik medyczny, Perfect Smile Clinic Garnizon

Nasza długotrwała współpraca opiera się na abonamentowej usłudze, która zawiera w sobie pełną pomoc techniczną i wsparcie. Dzięki rozwiązaniom technologicznym świadczonym przez TeleCube, jesteśmy w stanie spełniać potrzeby naszych Pacjentów oraz pozostawać z nimi w świetnym kontakcie.

Marek Markiewicz, Kierownik medyczny, Perfect Smile Clinic Garnizon
Jan Lesiak

Przenosząc do TeleCube numery telefoniczne od innego operatora obniżyliśmy koszty połączeń, jednocześnie zyskując wysoką jakość oraz usprawniając komunikację w naszym stowarzyszeniu i przynależnych do niego podmiotach. Jeden z przeniesionych numerów wykorzystujemy w usłudze wirtualnego faxu.

Jan Lesiak, Prezes, Stowarzyszenie Misericordia w Zabrzu
Andrzej Kupilas, Właściciel, Klinika AKMED

Korzystam z usług TeleCube od ponad dwóch lat i jestem bardzo zadowolony ze współpracy. Oferowane rozwiązania są nowoczesne i sprawdzają się w codziennej praktyce. Bardzo ważnym dla mnie elementem jest helpdesk, który pomaga krok po kroku w rozwiązywaniu bieżących problemów oraz w konfiguracji urządzeń.

dr n. med. Andrzej Kupilas, Właściciel, Klinika AKMED
Marcin Horecki - zdjęcie

Wirtualna centralka Telecube.pl pozwala nam z jednej strony poprawić wygodę korzystania z usług telekomunikacyjnych w firmie i usprawnić proces kontaktu z klientami a z drugiej strony pozwala ograniczyć koszty i daje nad nimi lepszą kontrolę.  Koszty połączeń międzynarodowych rozliczane są sekundowo i są konkurencyjne do operatorów komórkowych i stacjonarnych

Marcin Horecki, Redaktor Naczelny, Portal Telekomunikacyjny telix.pl

TeleCube jest naszym operatorem telefonicznym i dostawcą usługi SIP Trunk.  Dzięki TeleCube możemy realizować wysokiej jakości połączenia telefoniczne i jesteśmy w stanie jeszcze sprawniej obsługiwać naszych Klientów.

 

Michał Wojas, Dyrektor ds. e-commerce, Wojas S.A.
psychomedicpl

Usługi świadczone przez TeleCube cechuje najwyższa jakość i niezawodność. Są one niezwykle przemyślane i stale udoskonalane. Systematycznie dodawane są nowe funkcje, z których również chętnie korzystamy. Obsługa Klienta działa na bardzo wysokim poziomie.

Michał Niewiński, Właściciel, NZOZ PsychoMedic.pl

Usługa realizowana jest niezawodnie, a personel wsparcia technicznego wykazuje się wysokim poziomem kompetencji. Powyższe podejście oraz wyjście naprzeciw potrzebom klienta czyni firmę Claude ICT Poland sp. z o.o usługodawcą godnym polecenia do realizacji zadań inwestycyjnych w zakresie telekomunikacji.

Anna Zolnik, Zastępca Dyrektora ds. Operacyjnych, Międzynarodowy Instytut Biologii Molekularnej i Komórkowej w Warszawie
Przychodnia Wilanów

Na słowa uznania zasługuje prostota systemu tworzenia schematów centrali, w którym korzystamy m.in. z IVR, zapowiedzi, kolejkowania oraz warunków czasowych. Zastosowanie odpowiedniej zapowiedzi oraz IVR usprawnia komunikację z naszymi klientami. Dzięki wykorzystaniu funkcji wirtualnego faxu mogliśmy zrezygnować z tradycyjnego sprzętowego faxu.

Justyna Przybyszewska, Prezes Zarządu, JBM GRUPA MEDYCZNA Sp. z o.o.
Logo Izba Rzemieślnicza w Łodzi

Bardzo dobry kontakt z firmą pozwolił na dostosowanie się do wszelkich naszych uwag i sugestii, co sprawiło uzyskanie zamierzonego efektu w postaci sprawnie działających telefonów, obsługi technicznej oraz korzystnej umowy. Duże zrozumienie potrzeb klienta i zaangażowanie w ich realizację oraz wielki profesjonalizm to wizytówka tej firmy.

Aleksandra Kulińska, Główny Specjalista, Izba Rzemieślnicza w Łodzi
Logo Agencji SEMPIRE

Wdrożenie technologii VoIP pozwoliło nam usprawnić i zintegrować wiele obszarów zarządzania komunikacją w firmie. Szybko dostrzegliśmy również kilkukrotną oszczędność kosztów z tytułu przeprowadzanych rozmów telefonicznych.

Anna Górniak, Członek Zarządu, SEMPIRE sp. z o.o. sp. k.
YourWay

Dobrze o firmie świadczy wysoki poziom zaangażowania podczas wykonywania zgłoszeń, a krótki czas realizacji jest zgodny z oczekiwaniami nawet najbardziej wymagających klientów. Dotychczasowa współpraca pozwala nam polecić firmę Claude ICT Poland Sp. z o.o jako solidnego i profesjonalnego partnera w zakresie dostarczania usług telekomunikacyjnych.

Oliwia Szmurło, Pełnomocnik Zarządu, Your Way Sp. z o.o
Viper Sp. z o.o.

Dwukrotnie zleciliśmy firmie Claude ICT Poland Sp. z o.o. realizację nagrania zapowiedzi głosowych, do wykorzystania w naszej infolinii. Lektora, który nagrał komunikaty wybraliśmy z obszernej i zróżnicowanej bazy lektorów TeleCube. Potwierdzam, że nagrania zostały wykonane profesjonalnie, terminowo oraz w konkurencyjnej cenie.

Łukasz Wajda, Informatyk, VIPER Sp. z o.o.

Mamy przyjemność korzystać z oferty TeleCube od stycznia 2018 roku. TeleCube dostarcza nam narzędzia telekomunikacyjne, które wspierają pracę zespołu sprzedażowego ale także bardzo ułatwiają kontakt z nami Klientom naszego sklepu internetowego. Tymi narzędziami są: wirtualna centrala telefoniczna i usługa call back RINGY.

Krzysztof Spychała, Key Account Manager, DBEST Sp. z o.o.

Pomimo, że korzystamy z oferty stosunkowo krótko, bo od listopada 2021 r. to z dotychczasowych obserwacji i analiz wynika, że dzięki TeleCube obsługa Klienta w naszym Biurze Nieruchomości zaczęła działać jeszcze sprawniej. Funkcjami, które niewątpliwie się do tego przyczyniły i które chciałbym polecić są: IVR i kolejkowanie.

Jakub Szulc, Członek Zarządu, Sky Nieruchomości Sp. z o.o.

Obecnie korzystamy z wirtualnej centrali telefonicznej TeleCube. Zastąpiła ona wcześniej używaną przez naszą firmę centralę sprzętową. Jesteśmy bardzo zadowoleni z dokonanej zmiany. Centrala TeleCube w porównaniu do centrali sprzętowej jest o wiele wygodniejsza w użytkowaniu.

Michał Gulczyński, Key Account Manager, Polfarm.eu Sp. z o.o.
, ,
, ,
, ,

„Telefonia TeleCube.pl jest używana w naszej głównej siedzibie oraz w 6 lokalnych Biurach Obsługi Klienta… Duże znaczenie dla zwiększenia efektywności pracy naszego głównego biura ma przede wszystkim funkcja IVR. Dzięki niej mogliśmy zautomatyzować proces przekierowania do odpowiedniego Biura Obsługi Klienta, połączeń przychodzących na nasz główny numer.”

Barbara Miller-Turek, Dyrektor, Regionalna Izba Przemysłowo-Handlowa w Gliwicach

„Na słowa uznania zasługuje prostota systemu tworzenia schematów centrali, w którym korzystamy m.in. z IVR, zapowiedzi, kolejkowania oraz warunków czasowych. Zastosowanie odpowiedniej zapowiedzi oraz IVR usprawnia komunikację z naszymi klientami.”

Justyna Przybyszewska, Prezes Zarządu, JBM GRUPA MEDYCZNA Sp. z o.o.

„Przenosząc do Telecube numery telefoniczne od poprzedniego operatora obniżyliśmy koszty połączeń, jednocześnie zyskując wysoką jakość… Jeden z przeniesionych numerów wykorzystujemy w usłudze wirtualnego faxu. Dzięki czemu dokumenty faxowe możemy wysyłać i odbierać przy użyciu panelu Klienta.”

Jan Lesiak, Prezes, Stowarzyszenie Misericordia w Zabrzu

„Dodatkowym atutem, który przekonał nas do skorzystania z TeleCube była możliwość przeniesienia do Państwa telefonii naszych dotychczasowych numerów. Dodam, że proces ten przebiegł bardzo sprawnie. Oprócz tego nadmienię, że już na początku współpracy zaopatrzyliśmy się również w aparaty telefoniczne, które nam Państwo zaoferowali i do tej pory z nich korzystamy.”

Joanna Paszkiel, Kierowniczka działu obsługi pacjenta, Przychodnia Premium Medical

„Dzięki Państwa telefonii sprawniej zarządzamy firmą w obszarze komunikacyjnym i podnosimy jakość obsługi Klienta. Klienci, dzwoniąc do nas, nie usłyszą już teraz sygnału zajętości. Jeśli nawet wszyscy nasi pracownicy prowadzą akurat rozmowy, to dzwoniący mogą spokojnie oczekiwać na połączenie w kolejce, wiedząc że niebawem to połączenie będzie zrealizowane.”

Joanna Paszkiel, Kierowniczka działu obsługi pacjenta, Przychodnia Premium Medical

„Chciałabym wspomnieć o bardzo przydatnej funkcji Państwa telefonii tj. nagrywaniu rozmów. Za jej pomocą możemy rejestrować rozmowy i w dowolnej chwili odsłuchać wybrane nagranie, jeśli zachodzi taka konieczność, np. aby wyjaśnić z pacjentem pewne kwestie czy niejasności. Nagraną rozmowę można w prosty sposób znaleźć w bilingu połączeń.”

Joanna Paszkiel, Kierowniczka działu obsługi pacjenta, Przychodnia Premium Medical

„W sytuacji gdy dzwoniący nie chce czekać na swoją kolej, i się rozłączy, możemy sprawdzić na panelu Klienta dany numer i oddzwonić do niego. Warto podkreślić, że w panelu Klienta jest osobna zakładka z wyszczególnionymi połączeniami nieodebranymi. Dodatkowo w samym bilingu połączeń, jest tak wiele filtrów, że w prosty sposób można znaleźć wszelkie połączenia, które nas interesują.”

Joanna Paszkiel, Kierowniczka działu obsługi pacjenta, Przychodnia Premium Medical

„TeleCube jest naszym operatorem telefonicznym i dostawcą usługi SIP Trunk.  Dzięki TeleCube możemy realizować wysokiej jakości połączenia telefoniczne i jesteśmy w stanie jeszcze sprawniej obsługiwać naszych Klientów.”

Michał Wojas, Dyrektor ds. e-commerce, Wojas S.A.

TeleCube umożliwia zakup numerów telefonicznych nie tylko z Polski, ale również z wielu innych krajów. Nasza firma skorzystała z tej oferty i zaopatrzyła się w numer z Rumunii. Posiadanie go ułatwia nam kontakt z kontrahentami z tego kraju i pozytywnie wpływa na nasz wizerunek na rynku międzynarodowym.

Michał Wojas, Dyrektor ds. e-commerce, Wojas S.A.

TeleCube dostarcza nam narzędzia telekomunikacyjne, które wspierają pracę zespołu sprzedażowego ale także bardzo ułatwiają kontakt z nami Klientom naszego sklepu internetowego. Tymi narzędziami są: wirtualna centrala telefoniczna i usługa call back RINGY.

Krzysztof Spychała, Key Account Manager, DBEST Sp. z o.o.

Zdecydowaliśmy się na wykupienie usługi wydłużenia czasu przechowywania nagrań głosowych w Panelu Klienta. Dzięki takiemu rozwiązaniu szybko możemy wrócić do rozmowy nawet sprzed kilku miesięcy.

Krzysztof Spychała, Key Account Manager, DBEST Sp. z o.o.

Na podkreślenie zasługuje atrakcyjna i szeroka oferta TeleCube w kwestii reprezentacyjnych numerów telefonicznych tzw. numerów platynowych, z której również mieliśmy okazję skorzystać. Wyboru mogliśmy dokonać spośród polskich numerów stacjonarnych i komórkowych. Numer jaki wybraliśmy jest bardzo łatwy do zapamiętania przez naszych Klientów.

Krzysztof Spychała, Key Account Manager, DBEST Sp. z o.o.

Dwukrotnie zleciliśmy firmie Claude ICT Poland Sp. z o.o. realizację nagrania zapowiedzi głosowych, do wykorzystania w naszej infolinii. Lektora, który nagrał komunikaty wybraliśmy z obszernej i zróżnicowanej bazy lektorów TeleCube. Potwierdzam, że nagrania zostały wykonane profesjonalnie, terminowo oraz w konkurencyjnej cenie.

Łukasz Wajda, Informatyk, VIPER Sp. z o.o.
, ,

Opublikowana opinia stanowi fragment Referencji, które zostały pozyskane bezpośrednio od użytkownika usługi TeleCube, który wysłał je do TeleCube poprzez pocztę mailową, w postaci pliku PDF.

Przykładowe numery platynowe

Stacjonarne – różne strefy

400 zł netto 700 zł netto 1000 zł netto 1300 zł netto 2500 zł netto
753 753 035 46 4646047 233 233 223 856 855 855 338 338 339
61 111 000 1 253 253 223 433 433 033 253 253 252 338 338 888
672 672 022 672 672 062 95 88 00000 58 55 88888 338 339 338
83 888 0 333 627 410 410 556 556 356 433 433 043 338 339 339

Pełna lista numerów platynowych

Wybierz najładniejszy numer dla Twojej firmy

Stacjonarne – strefa Warszawa

400 zł netto 700 zł netto 1000 zł netto 1300 zł netto
2223 0 2224 222 30 22 30 222 30 20 20 225 115 151
2 223 0 223 2 22 230 230 1 22 511 511 0 22 511 5 511
22 511 5015 222 30 23 23 22 599 4444 225 115 225
22 511 5551 222 302 333 22 511 5 000

Stacjonarne – strefa Kraków

400 zł netto 700 zł netto 1000 zł netto 1300 zł netto
122 884422 12 88 999 11 12 88 999 00 12 88 999 88
12 88 999 91 126 126 678 126 126 600 126 126 666
12 88 999 92 12 288 4 288 126 126 621 12 88 999 98
12 88 999 97 12 88 999 77 122 884 884 12 88 999 89

Stacjonarne – strefa Wrocław

400 zł netto 700 zł netto 1000 zł netto 1300 zł netto
717 733 633 717 733 717 71 7733 777 717 733 733
717 733 744 717 733 555 71 7733 773 717 733 344
717 733 788 717 733 373 71 7733 111 71 7733377
717 276 277 717 733 700 71 77 33330 717 733 999

Komórkowe

400 zł netto 700 zł netto 1000 zł netto 1300 zł netto 2500 zł netto 4500 zł netto
455 450 105 455 450 005 456 456 060 455 450 055 456 456 045 456 456 450
456 455 588 455 455 411 455 455 044 455 454 500 455 455 405 456 455 550
455 455 344 456 455 575 456 455 446 456 456 046 456 455 445 455 455 400

Pełna lista numerów platynowych

Wybierz najładniejszy numer dla Twojej firmy

Przykładowe numery diamentowe

Komórkowe

455 450 XXX 455 454 XXX 455 455 XXX 455 456 XXX 456 455 XXX 456 456 XXX
455 450 000 455 454 454 455 455 455 455 456 457 456 455 000 456 456 456
455 450 450 455 454 455 455 455 000 455 456 000 456 455 455 456 456 000
455 450 455 455 454 000 455 455 454 455 456 455 456 455 555 456 456 056
455 450 555 455 454 444 455 455 555 455 456 456 456 455 454 456 456 455

Każdy numer diamentowy podlega indywidualnej wycenie. W celu poznania ceny konkretnego numeru prosimy o kontakt z naszym konsultantem poprzez wysłanie zapytania na adres: telecube@thulium.pl (w zapytaniu prosimy o podanie numeru, którego cenę chcieliby Państwo poznać). 

Pełna lista numerów diamentowych

Wybierz najładniejszy numer dla Twojej firmy



Przykładowe numery złote

Stacjonarne (wybrane strefy) oraz komórkowe

Katowice Warszawa Włocławek Sieradz Płock Komórkowe
32 555 0 432 221 220 229 544 544 033 433 433 002 24 24 24 007 455 450 130
32 555 02 33 22 230 230 8 544 544 007 433 433 022 24 24 24 010 456 456 432
32 706 1222 2223 0 2221 544 544 080 433 433 007 24 24 24 011 456 455 410

Podane numery są tylko przykładowymi. Posiadamy numery złote z każdej z 49 polskich stref numeracyjnych. Numery można sprawdzić i zakupić w Panelu Klienta TeleCube.

Jak kupić numer?

Celem nabycia numeru platynowego bądź złotego bądź diamentowego należy:

  • Posiadać w TeleCube dostęp do konkretnej usługi telefonicznej, tj. dowolnego pakietu wirtualnej centrali lub SIP Trunk.
  • W przypadku numeru platynowego skontaktować się z działem sprzedaży TeleCube (pod numerem 22 1131415 wew. 2 lub na adres mailowy: telecube@thulium.pl w dni robocze od 9:00 do 17:00), poinformować o chęci zakupu wybranego numeru/ów i dokonać płatności według wskazówek konsultanta.
  • W przypadku numeru diamentowego skontaktować się z działem sprzedaży TeleCube pod adresem mailowym: telecube@thulium.pl podając w treści maila konkretny numer jaki chcą Państwo nabyć. Konsultant TeleCube skontaktuje się z Państwem zwrotnie podając cenę za dany numer oraz szczegóły dotyczące procedury nabycia numeru.
  • W przypadku numeru złotego wejść na panel Klienta i dokonać samodzielnie zakupu. Na panelu z menu wybrać Wirtualna Centrala > Numery Telefonu > Dodaj numer, a następnie w wyszukiwarce zaznaczyć „Polska”, a potem Numery komórkowe lub Numery stacjonarne (należy kliknąć konkretną strefę numeracyjną) i zaznaczyć pole przy „Pokaż tylko złote numery”. Na koniec należy zaznaczyć pole przy danym numerze i nacisnąć buton Dodaj Numery.
  • Uiścić jednorazową opłatę aktywacyjną. Dla numerów platynowych jej wysokość wynosi od 400 zł netto do 4500 zł netto, a dla numerów złotych 100 zł netto (aby zakupić numer złoty, na koncie TeleCube musisz posiadać środki pieniężne, z których zostanie pobrana opłata aktywacyjna). Dla numerów diamentowych opłata jest ustalana indywidualnie i podawana (wraz z procedurą nabycia) przez dział sprzedaży TeleCube, po wcześniejszym mailowym kontakcie Klienta z konsultantem.

Do podanych na stronie cen należy doliczyć podatek VAT 23%