ikona-nieodebrane-polaczenia

Historia nieodebranych połączeń
sprawdź kto próbował się z Tobą skontaktować

Co to jest?

„Historia nieodebranych połączeń” jest fragmentem billingu, zawierającym połączenia przychodzące na Twoją wirtualną centralę TeleCube, które nie zostały przez Ciebie odebrane.

Spis ten nie obejmuje połączeń nieodebranych, które przyszły bezpośrednio na Twoje numery wewnętrzne, wirtualny faks lub numery powiązane z usługą SIP Trunk.

Sprawdzając listę nieodebranych połączeń i/lub włączając przypomnienie o pojawieniu się takich, masz możliwość szybkiego oddzwonienia, zwiększając tym samym szansę swoich Klientów na kontakt z Tobą. W przypadku kiedy to nowy Klient po raz pierwszy próbował się z Tobą skontaktować, brak reakcji z Twojej strony mógłby skutkować utratą jego zainteresowania zarówno ponownym kontaktem jak i Twoją ofertą. Dzięki tej funkcji i możliwości szybkiej reakcji, możesz powstrzymać swoich Klientów przed wyborem oferty konkurencji, z którą z pewnością będą się kontaktować jeśli nie dodzwonią się do Ciebie.

Jak sprawdzić?

Chcąc zapoznać się ze spisem nieodebranych połączeń, które trafiły na Twoją centralkę, zaloguj się do swojego Panelu Klienta TeleCube i wejdź kolejno w zakładki „Konto i Finanse” > „Nieodebrane Połączenia”.

Rozwiń „Filtrowanie” aby dostosować warunki, które pozwolą uzyskać interesujące Cię wyniki. Rezultaty możesz filtrować:

  • po Twoim numerze telefonu, na które kierowane było połączenie,
  • po pierwszej kolejce do jakiej połączenie trafiło NOWOŚĆ
  • według przedziału datowego,
  • według przedziału godzinowego.

filtrowanie-po-kolejkach

Na otrzymanym spisie nieodebranych połączeń pojawią się jedynie ostatnie połączenie kierowane na poszczególne Twoje numery z danego numeru nadawcy.

Powiadomienia SMS o nieodebranych połączeniach

Jeśli chcesz być na bieżąco informowany o nieodebranych połączeniach na Twojej centralce w TeleCube, możesz skorzystać z funkcji powiadomień SMS. Dzięki nim, automatycznie na wskazane przez Ciebie numery komórkowe, będą wysyłane wiadomości SMS z informacją jaki numer oraz ile razy próbował się z Tobą skontaktować.

Aby włączyć usługę zaloguj się do swojego Panelu Klienta TeleCube i z zakładki „Konto i Finanse” wybierz „Nieodebrane Połączenia”. Następnie, znad spisu połączeń wybierz ikonkę zębatki.

ustawienia-nieodebrane-polaczenia

W wyświetlonym pop-upie zaznacz drugi od dołu checkbox „Automatycznie wyślij zawiadomienie SMSem o nieodebranych połączeniach co…” i z rozwijanej listy wybierz w jakich odstępach czasowych mają być wysyłane kolejne powiadomienia. Następnie zdecyduj czy powiadomienia mają być wysyłane z numeru losowego czy z jednego z Twoich numerów komórkowych w TeleCube*.

W kolejnym kroku wprowadź numery komórkowe, na które powiadomienia mają być wysyłane. Pamiętaj, aby każdy numer wpisać w nowym wierszu. Na koniec kliknij „Zapisz” w celu zaakceptowania wprowadzonych ustawień.

powiadomienie-sms

*Ceny za wysłanie powiadomienia SMS są zgodne z cennikiem wiadomości SMS w TeleCube. Więcej o wiadomościach SMS przeczytasz tutaj.