Nagrywanie Rozmów

Nagrywanie rozmów
i udostępnienie ich w Panelu lub przez FTP

Co to jest?

To opcja pozwalająca na rejestrowanie rozmów telefonicznych, zarówno tych przychodzących jak i wychodzących, z możliwością ich późniejszego odsłuchania. Rozmowy przechowywane są w systemie przez 30 dni (od momentu ich realizacji). Po tym okresie są kasowane.

Możliwości nagrywania podlegają również telekonferencje.

W dowolnym momencie pliki, zawierające nagrane rozmowy, można pobrać przez Panel lub z serwera FTP i zapisać na swoim dysku. Każdy plik rozmowy jest opisany i umiejscowiony w katalogach rok/miesiąc/dzień, a nadawana mu nazwa składa się z następujących danych: data_godzina_kierunek_nr-inicjujący_nr-docelowy.mp3

Przeznaczenie?

Do rejestrowania rozmów, celem zabezpieczenia treści i przebiegu rozmowy. Należy jednocześnie pamiętać
o prawnych aspektach nagrywania rozmowy telefonicznej – opisaliśmy je na naszym blogu.

Dla kogo?

Rekomendujemy szczególnie firmom, które:

  • zdalnie zawierają umowy,
  • i/lub mają wielu telemarketerów i nagrane rozmowy służą kadrze kierowniczej do celów szkoleniowych (po odsłuchaniu rozmowy kierownik z danym pracownikiem przeprowadza coaching, analizując jej przebieg).

Jak włączyć i korzystać?

Ustawieniami tej opcji (tj. włączenie lub wyłączenie) możesz zarządzać w Panelu:

  • wybierz w menu „Konto i Finanse”,
  • w rozwijanym menu kliknij na „Usługi / Oferta”,
  • w tabeli „Twoje Usługi”, znajdź „Nagrywanie Rozmów”.

Jeśli usługa nagrywania rozmów telefonicznych jest włączona odpowiadający jest przycisk będzie oznaczony na zielono, jeśli nie, na czerwono. Jeśli chcesz zmienić ustawienia kliknij na dany przycisk.

Jak włączyć/wyłączyć nagrywanie rozmów w TeleCube

Dostęp do serwera FTP, gdzie Twoje rozmowy są przechowywane, możesz również uzyskać w Panelu, w ww. sekcji „Usługi / Oferta”

  • wejdź do „Usługi / Oferta”,
  • znajdź blok „Dane dostępowe do FTP”,
  • wybierz dowolne oprogramowanie np. FileZilla i pobierz pliki na Twój FTP.

Jak skopiować nagrane rozmowy TeleCube na ftp

Pojedynczą rozmowę możesz pobrać w sekcji „Historia (Billing) połączeń” (można do niej wejść wybierając najpierw „Konto i Finanse”). Aby pobrać daną rozmowę wystarczy kliknąć ikonkę czarnego głośnika, przy danej pozycji w rekordach billingu (znajduje się ona w ostatniej kolumnie), a następnie w nowotworowym oknie kliknąć na ikonkę z „chmurką i strzałką”.

Jak pobrać pojedyncze nagranie w TeleCube