Nagrywanie Rozmów

Nagrywanie rozmów
i udostępnienie ich w Panelu lub przez FTP

Co to jest?

To opcja pozwalająca na rejestrowanie rozmów telefonicznych, zarówno tych przychodzących jak i wychodzących, z możliwością ich późniejszego odsłuchania. Rozmowy standardowo przechowywane są w systemie przez 30 dni (od momentu ich realizacji). Po tym okresie są kasowane. Chyba, że zostanie wykupiona opcja dłuższego przechowywania nagrań (informacje o niej na dole strony).

Nagrywanie rozmów jest dostępne w ramach 3, następujących pakietów wirtualnej centrali: Biznes, Premium oraz Elite. Sprawdź wszystkie pakiety e-centrali. Można je również dokupić, w cenie 49 zł netto / miesiąc.

Możliwości nagrywania podlegają również telekonferencje.

W dowolnym momencie pliki, zawierające nagrane rozmowy, można pobrać przez Panel lub z serwera FTP i zapisać na swoim dysku. Każdy plik rozmowy jest opisany i umiejscowiony w katalogach rok/miesiąc/dzień, a nadawana mu nazwa składa się z następujących danych: data_godzina_kierunek_nr-inicjujący_nr-docelowy.mp3

Przeznaczenie?

Do rejestrowania rozmów, celem zabezpieczenia treści i przebiegu rozmowy. Należy jednocześnie pamiętać
o prawnych aspektach nagrywania rozmowy telefonicznej – opisaliśmy je na naszym blogu.

Dla kogo?

Rekomendujemy szczególnie firmom, które:

  • zdalnie zawierają umowy,
  • i/lub mają wielu telemarketerów i nagrane rozmowy służą kadrze kierowniczej do celów szkoleniowych (po odsłuchaniu rozmowy kierownik z danym pracownikiem przeprowadza coaching, analizując jej przebieg).

Jak włączyć i korzystać?

Ustawieniami tej opcji (tj. włączenie lub wyłączenie) możesz zarządzać w Panelu:

  • wybierz w menu „Konto i Finanse”,
  • w rozwijanym menu kliknij na „Usługi / Oferta”,
  • w tabeli „Twoje Usługi”, znajdź „Nagrywanie Rozmów”.

Jeśli usługa nagrywania rozmów telefonicznych jest włączona odpowiadający jest przycisk będzie oznaczony na zielono, jeśli nie, na czerwono. Jeśli chcesz zmienić ustawienia kliknij na dany przycisk.

Jak włączyć/wyłączyć nagrywanie rozmów w TeleCube

Dostęp do serwera FTP, gdzie Twoje rozmowy są przechowywane, możesz również uzyskać w Panelu, w ww. sekcji „Usługi / Oferta”

  • wejdź do „Usługi / Oferta”,
  • znajdź blok „Dane dostępowe do FTP”,
  • wybierz dowolne oprogramowanie np. FileZilla i pobierz pliki na Twój FTP.

Jak skopiować nagrane rozmowy TeleCube na ftp

Pojedynczą rozmowę możesz pobrać w sekcji „Historia (Billing) połączeń” (można do niej wejść wybierając najpierw „Konto i Finanse”). Aby pobrać daną rozmowę wystarczy kliknąć ikonkę czarnego głośnika, przy danej pozycji w rekordach billingu (znajduje się ona w ostatniej kolumnie), a następnie w nowotworowym oknie kliknąć na ikonkę z „chmurką i strzałką”.

Jak pobrać pojedyncze nagranie w TeleCube

Wydłużony okres przechowywania nagrań

Jeśli chcesz abyśmy przechowywali nagrania dłużej niż 30 dni, możesz wykupić opcję wydłużonego okresu przechowywania nagrań o kolejne 30 dni (lub wielokrotność 30 dni, tj. 60 dni, 90 dni itd.), w cenie 30 zł netto / miesiąc (odpowiednio 60 zł netto za kolejne 60 dni / miesiąc, 90 zł netto za kolejne 90 dni / miesiąc itd.).
Przykładowo: jeśli posiadasz pakiet Biznes, gdzie nagrywanie jest oferowane w ramach pakietu, ale chcesz żeby nagrania były przechowywane nie 30 (standardowo) ale 90 dni, wtedy dopłacisz do pakietu Biznes 60 zł netto, czyli Twoja opłata za niego wyniesie 129 zł netto / miesiąc
Aby skorzystać z tej możliwości wyślij nam taką dyspozycję mailem, z adresu mailowego administratora.

Ważne! Nagrania przechowywane dłużej, np. przez 60 lub 90 dni, po 30 dniach nie będą już widoczne w ramach Panelu Klienta np. w bilingu połączeń, będzie je można jednak pobrać z naszego serwera, jeszcze przez kolejne odpowiednio 30 lub 60 dni.

Możesz zrezygnować z tej opcji, w każdej chwili, wysyłając nam taką dyspozycję mailem. Usługa będzie aktywna do końca danego okresu rozliczeniowego, jeśli wysłałeś wiadomość, drogą mailową, a my potwierdziliśmy jej odbiór najpóźniej ostatniego dnia roboczego przed zakończeniem okresu rozliczeniowego, do godziny 15:00.

Automatyczne przesyłanie nagrań na Twój serwer

Zachęcamy do skorzystania z opcji automatycznego przesyłania na Twój serwer z naszego FTP dziennych pakietów zarejestrowanych rozmów.

Opłata za taką usługę wynosi:

  • 149 zł netto – jednorazowa opłata aktywacyjna
  • 49 zł netto – stała miesięczna płatność

Jeśli chcesz skorzystać z tej opcji. Skontaktuj się z nami mailowo pod adresem: info@telecube.pl.