TeleCube-Teams-Ikonka

Integracja z MS Teams
Rozmawiaj przez MS Teams z Twojego numeru w TeleCube

MS Teams – co to jest?

Microsoft Teams to oprogramowanie działające w chmurze, zawierające zestaw usług i narzędzi wspierających współpracę w zespole.

Wśród możliwości MS Teams znajdziesz m.in.:

– wideokonferencje,
– funkcję nawiązywania połączeń głosowych poprzez Direct Routing,
– spotkania online,
– udostępnianie ekranu,
– udostępnianie plików oraz jednoczesną pracę na tym samym dokumencie.

Co warte podkreślenia program można łączyć z innymi produktami oferowanymi przez firmę Microsoft, np. pakietem MS Office czy OneDrive.

Aby skorzystać z integracji MS Teams z telefonią TeleCube konieczne jest posiadanie dla każdego Użytkownika MS Teams ważnej licencji:
·      MS Office 365 E5 lub
·      MS Office 365 E3 wraz z usługą PhoneSystem.

Zintegruj MS Teams z TeleCube i realizuj połączenia głosowe

Dzięki funkcji „nawiązywanie połączeń głosowych” dostępnej w MS Teams z powodzeniem zrealizujesz rozmowy przychodzące i wychodzące. Zintegruj swoje narzędzie od Microsoft poprzez Direct Routing z usługami TeleCube, dodaj swoich współpracowników oraz Kontrahentów do bazy Kontaktów i prowadź konwersacje wprost z wielofunkcyjnego programu MS Teams.

Kontakty MS Teams

Korzyści płynące z integracji

Integrując usługę MS Teams z telefonią TeleCube zyskasz m.in.:

– swobodę korzystania z dotychczasowej numeracji,
– możliwość realizacji rozmów głosowych poprzez popularne w biznesie, wielofunkcyjne narzędzie od firmy Microsoft,
– wygodę dzwonienia poprzez aplikację MS Teams dostępną na komputery oraz urządzenia mobilne,
– numery telefonu z wielu dostępnych stref numeracyjnych,
– liczne funkcje (np. IVR, kolejkowanie połączeń) w przypadku integracji z Wirtualną Centralą Telefoniczną TeleCube,
– możliwość nagrywania i późniejszego ponownego odsłuchania przeprowadzonych rozmów.

Oferta integracji

W zależności od Twoich potrzeb, narzędzie MS Teams możesz zintegrować z jedną z dwóch oferowanych przez TeleCube usług:

– Jeżeli każdemu Użytkownikowi MS Teams ma być przypisany odrębny numer miejski, rozwiązaniem, które sprawdzi się w Twojej firmie będzie integracja MS Teams z usługą SIP Trunk. Przeczytaj więcej o tej usłudze.

– Jeśli chcesz uzyskać pełną funkcjonalność oferowanej przez nas centrali w chmurze, wybierz jeden z pakietów Wirtualnej Centrali TeleCube. Opcja ta umożliwia korzystanie z jednego głównego numeru miejskiego i przypisanie każdemu Użytkownikowi MS Teams indywidualnego, maksymalnie trzycyfrowego numeru wewnętrznego (konta SIP). Więcej o Wirtualnej Centrali przeczytasz tutaj.

Cena
Wdrożenie (aktywacja rozwiązania)
– opłata jednorazowa*
500 zł
netto + VAT
Przy integracji z usługą SIP Trunk 10 zł netto miesięcznie / 1 zintegrowana szczelina
Przy integracji z Wirtualną Centralą 10 zł netto miesięcznie / 1 zintegrowane konto SIP (wewnętrzne)

* Uwaga!
Zakupienie licencji do MS Teams leży po stronie Klienta. Telefonia TeleCube nie sprzedaje, ani nie udostępnia licencji!

Kwota 500 zł netto za wdrożenie dotyczy konkretnej usługi TeleCube (Sip Trunk lub Wirtualnej Centrali Telefonicznej) i maksymalnie 100 kont SIP lub szczelin. W przypadku większej ilości kont SIP lub szczelin cena za wdrożenie jest ustalana indywidualnie.
Rozpoczęcie prac wdrożeniowych przez dział IT TeleCube następuje po opłaceniu przez Klienta ww. kwoty wdrożeniowej.

Po zakończeniu wdrożenia przez dział IT rozpoczyna się 14 dniowy okres testowy. Jeśli zgłoszona wstępnie liczba kont SIP lub szczelin, nie była większa niż 100, to w trakcie okresu testowego Klient może zgłosić, jednorazowo kolejne konta SIP lub szczeliny do wdrożenia, nie płacąc za nie dodatkowej opłaty wdrożeniowej, pod warunkiem że sumarycznie (licząc pierwsze zgłoszenie) nie będzie ich więcej niż 100. Podczas trwania okresu tekstowego Klient nie ponosi comiesięcznych opłat za użytkowanie kont SIP lub szczelin.
Po zakończeniu okresu testowego Klient może zgłosić kolejne konta SIP lub szczeliny do wdrożenia. W takim przypadku, za ich wdrożenie poniesie jednorazową opłatę aktywacyjną w kwocie 10 zł netto za każde kolejne konto SIP lub szczelinę. Jeśli ilość kont SIP użytkowanych przez Klienta w ramach Wirtualnej Centrali jest większa niż przyporządkowana standardowo do danego pakietu, to za każde konto SIP ponad limit przewidziany w danym pakiecie jest pobierana opłata aktywacyjna 15 zł netto – za integrację z MS Teams.

Do powyższych cen należy doliczyć stałą miesięczną opłatę abonamentową:

  • Za wybraną usługę (SIP Trunk i/lub pakiet Wirtualnej Centrali).
  • Dodatkowo 5 zł netto za każde konto SIP zintegrowane z MS Teams, ponad limit kont wewnętrznych przewidziany w ramach danego pakietu Wirtualnej Centrali.
    Przykład: Jeśli używasz 3 konta wewnętrzne w ramach pakietu Start Wirtualnej Centrali i chciałbyś dodać kolejne konto, które będzie zintegrowane z MS Teams będziesz płacił za nie miesięcznie 10 zł netto.
    Jeśli używasz 4 konta wewnętrzne w ramach pakietu Start Wirtualnej Centrali i chciałbyś dodać kolejne konto, które będzie zintegrowane z MS Teams będziesz płacił za nie miesięcznie 15 zł netto (ponieważ będzie to konto SIP ponadlimitowe, gdyż w ramach pakietu Start są oferowane 4 konta SIP).
  • Dodatkowo 3,5 zł netto za każdy numer miejski (lub 20 zł netto za 10 numerów DDI) i/lub 10 zł netto / 10 szczelin, w przypadku przekroczenia limitu numerów i/lub szczelin przewidzianych w ramach podstawowej oferty Sip Trunk. Ważne! W ramach integracji Sip Trunk TeleCube z MS Teams każdy użytkownik musi mieć przyporządkowaną szczelinę i numer miejski, które nie są wykorzystywane w ramach podstawowej usługi Sip Trunk.
    Przykład: Jeśli używasz 10 szczelin i 10 numerów w standardowej usłudze Sip Trunk (i korzystasz z podstawowej wersji Sip Trunk), ale chciałbyś aby 3 Twoich pracowników korzystało też z MS Teams. Wtedy musisz dokupić 3 numery miejskie (za 3,5 zł netto / 1 numer lub 20 zł netto / 10 numerów DDI) oraz pakiet 10 szczelin (za 10 zł netto).


TeleCube ze swojej strony oferuje przygotowanie odpowiedniego kontrolera sbc, umożliwiającego korzystanie z telefonii poprzez MS Teams. Co ważne, nie oferujemy: licencji na narzędzia Microsoft (w tym MS Teams) oraz nie przeprowadzamy pełnej konfiguracji po stronie samego oprogramowania. Zakup licencji oraz konfiguracja kont MS Teams leży po stronie Klienta. Wszelkie pytania dotyczące MS Teams oraz konfiguracji powinny być kierowane bezpośrednio do dostawcy oprogramowania – firmy Microsoft.