Monitorowanie rozmów

Monitorowanie rozmów
kontroluj, jak Twoi konsultanci prowadzą rozmowy i reaguj na bieżąco

Co to jest?

Funkcja ClaudeControl pozwala, przy użyciu telefonu lub komputera i słuchawek, jak również przeglądarki internetowej (Chrome, Firefox, Opery lub Safari) na przysłuchiwanie się trwającym aktualnie rozmowom telefonicznym. Monitoring rozmów (podsłuch w telefonie, przeglądarce) możesz realizować zarówno w miejscu gdzie odbywa się dane połączenie (w biurze), jak również przebywając w innym oddziale firmy, w terenie lub nawet w domu. Dzięki temu masz możliwość sprawdzania czy rozmowy z klientami, Twojej firmy są przeprowadzane tak jakbyś sobie tego życzył (co konsultanci  mówią Twoim klientom, jakich używają argumentów, jaki mają ton głosu, jak odnoszą się do rozmówców itd.).

Co więcej prowadząc kontrolę z innego numeru wewnętrznego lub zewnętrznego, możesz opcjonalnie włączyć tryb szeptu, co umożliwi Tobie podpowiadanie konsultantowi wskazówek podczas żywej rozmowy. Twoje wskazówki będzie słyszeć jedynie konsultant.

Przeznaczenie?

Dla celów szkoleniowych lub coachingowych, żeby:

  • osoba ucząca się mogła przysłuchiwać się obu stronom rozmowy, w czasie rzeczywistym np. prowadzącym negocjacje sprzedażowe,
  • przełożony mógł kontrolować nowego pracownika lub pracowników, podlegających okresowym ocenom, by na bieżąco reagować (tryb szeptu) albo omówić przebieg rozmowy w późniejszym terminie.

Więcej informacji na temat efektywnego wykorzystania ClaudeControl znajdziesz na naszym blogu, w tym wpisie.

Dla kogo?

Podsłuch w telefonie, polecamy każdej firmy, która prowadzi telefoniczne rozmowy sprzedażowe, by podnieść poziom ich jakości i przyśpieszyć szkolenie pracowników.

Jak włączyć?

Jeśli chcesz aktywować tą funkcję, należy:

  • zalogować się do Panelu,
  • na głównej stronie, w sekcji „Dostępność Twoich Telefonów”, wybrać numer wewnętrzny, który chcesz monitorować,
  • kliknąć na ikonkę przy tym numerze, a w rozwijanym menu zaznaczyć „Uruchom podsłuchiwanie”,

Monitorowanie rozmów, jak włączyć w TeleCube

  • wybrać, przy użyciu, którego numeru chcesz dokonywać monitoringu

Połączenia możesz kontrolować zarówno na Twoim numerze wewnętrznym, jak i zewnętrznym (np. komórka) zgodnie z Twoją taryfą, jak również przy użyciu jednej z ww. przeglądarek internetowych.

ClaudeControl jest dostępna jako opcja w cenie 22 zł netto miesięcznie.

Monitorowanie rozmów przez przeglądarkę oraz tryb szeptu są dostępne wyłącznie dla Klientów posiadających konta SIP (wewnętrzne) z punktem udostępnienia na serwerach sip.* (np. sip.voipgliwice.pl, sip.telecube.pl). Nie dotyczą zatem usług: SIP Trunk i/lub GSM Hosting.