Ograniczenie maksymalnej stawki za połączenie
Autor: Kamil Pietrasik / 6 października 2016

Zabezpieczenie przed drogimi połączeniami oraz nowa numeracja

W ostatnich dniach poszerzyliśmy naszą polską numerację o kolejne 3 strefy. Dodatkowo udostępniliśmy nowy mechanizm bezpieczeństwa, który umożliwia samodzielne ustawienie maksymalnej minutowej stawki za rozmowę.

Nasza oferta polskich numerów miejskich została rozszerzona o kolejne 3 strefy, tj. Elbląg, Ciechanów i Siedlce. Wśród dostępnej numeracji można znaleźć kilka bardzo ładnie prezentujących się numerów zaliczonych do puli Złotych bądź Platynowych, np. 233 233 233, 556 556 333.

W Panelu Klienta dodaliśmy możliwość ustawienia maksymalnej minutowej stawki dla połączeń wychodzących. Jest to bardzo przydatna opcja. Szczególnie w sytuacji, gdy obawiasz się, że Ty albo Twoi pracownicy mogą przez przypadek wykonać połączenie, które będzie bardzo drogie.
Jeżeli zatem przypadkowo wybierzesz teraz numer, przy którym stawka przekracza Twoją ustawioną kwotę (domyślnie 1 zł netto/minutę), połączenie zostanie odrzucone. Stawkę możesz ustawić globalnie (dotyczy wszystkich numerów wewnętrznych) lub dla każdego numeru wewnętrznego (konta SIP) indywidualnie. Ustawienie stawki zerowej będzie jednoznaczne z zablokowaniem połączeń wychodzących.
Globalną stawkę możesz ustawić na Panelu Klienta, w zakładce „Konto i Finanse” > „Usługi / Oferta” > „Kalkulator kosztów połączeń”. Natomiast dla numerów wewnętrznych (kont SIP), w edycji ustawień konta, w sekcji „Opcje Zaawansowane”.

Zachęcamy do zapoznania się z nową numeracją i funkcjonalnością.