Zbuduj swój wizerunek z TeleCube
Autor: TeleCube / 5 stycznia 2016

Think big – buduj swój wizerunek poprzez rozbudowaną strukturę wewnętrzną

numery wewnętrzne, struktura firmy

Strategia ukazywania firmy jako większej, niż jest w rzeczywistości, może powodować uśmiech na twarzy. Jest to jednak dobry sposób na kreowanie wizerunku firmy oraz lepszą obsługę klienta.

TeleCube umożliwia skorzystanie z opcji Numery Wewnętrzne. Funkcjonalność polega na przypisaniu osobnych numerów dla działów czy pracowników Twojej firmy. W strategii, którą określamy jako Think Big, zachęcamy, by numery te zakładać, nawet jeżeli struktura Twojej firmy nie jest aż tak rozbudowana.

Jak Cię widzą, tak Cię piszą

To, jakie sprawiamy wrażenie i to, jak wyglądamy, nie jest bez znaczenia. Potwierdzą to wszyscy specjaliści Public Relations. Również wizerunek firmy opiera się na pierwszym wrażeniu. Dbamy o to, aby nasze biura były eleganckie, profesjonalne i czyste. W taki sam sposób należy zadbać o doświadczenia w trakcie rozmów telefonicznych.

Zarówno duże, jak i małe oraz średnie przedsiębiorstwa, zatrudniające jedynie kilku specjalistów, otrzymują zapytania, które łatwo jest skategoryzować. Przykładowo: prowadząc sklep internetowy, nawet na małą skalę, otrzymujesz pytania dotyczące produktów, zamówień, reklamacji, zwrotów… Pogrupuj swoje najczęstsze zapytania, stwórz nazwy działów i przypisz do nich indywidualne numery telefonów. Nawet jeżeli jeden pracownik będzie odpowiadał za kilka takich działów, wrażenie w trakcie kontaktu będzie zupełnie inne. Co więcej, ułatwisz swojemu klientowi znalezienie określonej osoby kontaktowej oraz sprecyzowanie swojego problemu.

Również pracownik będzie Ci wdzięczny za tę drobną zmianę w organizacji pracy firmy. Widząc połączenie na określonym numerze, wie jakiego rodzaju tematyki należy się spodziewać. Jeszcze przed odebraniem telefonu może uruchomić odpowiedni program czy przygotować konkretne dokumenty, np. listy przewozowe.

Obsługa klienta na wyższym poziomie

Duże firmy wzbudzają szacunek i zaufanie. Klient, który rozważa zakup usługi czy produktu w Twojej firmie, na pewno poświęci czas na sprawdzenie strony internetowej. Jasno opisana struktura firmy z kontaktem telefonicznym do każdego z działów będzie potwierdzeniem profesjonalnego podejścia do obsługi klienta. Jeżeli Numery Wewnętrzne połączysz dodatkowo z komunikatami głosowymi czy kolejkami, sprawisz, że klient będzie wiedział, co się dzieje na każdym etapie połączenia.

Firma, która wygląda na dużą i dobrze zorganizowaną, to nie tylko pozytywny wizerunek. Jest to również ogromny krok przed szereg w tych branżach, w których szczególnie ciężko jest się wyróżnić. Jeżeli Twoja działalność związana jest z branżą o dużej konkurencji, rozbudowana struktura może stać się prawdziwym asem w rękawie.

Zadowoleni Klienci, którzy sprawnie rozwiążą swoje problemy, wrócą i będą polecać firmę swoim znajomym. A to z kolei realnie przełoży się na Twoje zyski. Jeżeli chcesz się upewnić, że Numery Wewnętrzne sprawdzą się również u Ciebie, skorzystaj z 14-dniowego okresu próbnego.