SMS po rozmowie TeleCube
Autor: Sandra Żołnierczyk / 7 września 2018

SMS po rozmowie, już dostępny w TeleCube

Niniejszym informujemy o wprowadzeniu nowej funkcjonalności, jaką jest SMS po rozmowie. Mamy nadzieję, że to rozwiązanie przypadnie Wam do gustu.

Jak zapewne część z Was już zauważyła, kilka dni temu na Panelu Klienta TeleCube zaszły drobne zmiany. Pojawiła się w nim zakładka: TeleCube PRO, w której znajduje się m.in. znany już widget callback RINGY, a także nasza nowość – SMS po rozmowie.

Czym jest SMS po rozmowie?

Jest to rozwiązanie, które umożliwia automatyczne wysyłanie SMSa, do Twojego Klienta po przeprowadzonej z nim rozmowie. Wiadomość może być wysłana tylko na polskie numery komórkowe, zaraz po zakończeniu rozmowy lub w określonym odstępie czasowym. Taki SMS jest wysyłany według wcześniej utworzonej przez Ciebie regułki, na Panelu Klienta TeleCube. Co więcej regułkę możesz opracować w ten sposób, że nawet jeśli rozmowa, po próbie realizacji połączenia, nie zostanie przeprowadzona (zajęty numer, nieodebrane połączenie), SMS i tak zostanie wysłany.

Jak wykorzystać SMS po rozmowie?

Funkcja ta powstała przede wszystkim z myślą o przesyłaniu podziękowań za przeprowadzoną rozmowę, np. „Dziękujemy za ostatnią rozmowę telefoniczną i poświęcony nam czas”. Ale to nie wszystko. Możesz zastosować ją także, między innymi jako

  • Reklamę, np. „W podziękowaniu za naszą ostatnią rozmowę oferujemy Ci rabat 10% na nasze usługi.”
  • Przekazanie danych kontaktowych lub innych informacji, np. „W razie dodatkowych pytań jesteśmy do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 17:00.”
  • Informację o podjętej próbie kontaktu lub prośbie o kontakt zwrotny.

Nic nie stoi na przeszkodzie by powyższe zastosowania łączyć ze sobą w dowolnej konfiguracji, np. „Dziękujemy za naszą ostatnią rozmowę. W razie dodatkowych pytań pozostajemy do Twojej dyspozycji. P.S. Już dziś skorzystaj ze specjalnego rabatu!”. Przygotowując treść wiadomości pamiętaj jednak, że nie powinna ona być zbyt długa ani trudna do zrozumienia.

Jak uruchomić SMS po rozmowie?

Aby funkcja ta zaczęła działać, w Twojej Wirtualnej Centrali wystarczy, że zalogujesz się do swojego Panelu Klienta TeleCube i z zakładki TeleCube PRO wybierzesz „SMS po rozmowie”, a następnie utworzysz i dopasujesz nową regułkę do swoich wymagań.

Tworzenie regułki rozpocznij od dodania jej nazwy, a następnie wybierz warunki. Pamiętaj, że SMS zostanie wysłany tylko jeżeli każdy z wprowadzonych warunków zostanie spełniony.

W kolejnym kroku wybierz nadawcę wiadomości. Masz do wyboru:

  • Losowy numer komórkowy (Klient może odpowiedzieć na ten numer maksymalnie do 24 godzin od otrzymania wiadomości).
  • Twój wybrany numer komórkowy (odpowiedź na ten numer możliwa jest każdorazowo).
  • Nazwa (odpowiedź Klienta na SMSa w takim przypadku jest niemożliwa).

Następnie wprowadź treść SMSa.

Pamiętaj! Wprowadzając treść wiadomości masz ograniczoną ilość znaków, a zastosowanie polskich znaków (ą, ć, ę, ł, ń, ó, ś, ź, ż) dodatkowo zmniejsza ten limit.

Możesz wyłączyć opcję automatycznego wysyłania wiadomości i wtedy SMSy będą oczekiwać na wysyłkę w zakładce „Wiadomości w Kolejce”. O tym jednak czy je wysłać decydujesz już indywidualnie i proces wysyłki bądź usunięcia tej wiadomości uruchamiasz ręcznie.

W przypadku wybrania opcji automatycznej wysyłki wiadomości, możesz dostosować opóźnienie, z jakim zostanie ona wysłana oraz odstępy między kolejnymi wysyłkami wiadomości na ten sam numer.

Koszt wysłania wiadomości SMS jest zgodny z Twoim cennikiem TeleCube. Gdy wybierzesz numer losowy jako nadawcę SMSa, zapłacisz za wysyłkę, jak za SMS Standard, w dwóch pozostałych przypadkach koszt wysyłki będzie zgodny z kosztem SMS Premium.

Już teraz gorąco zachęcamy do korzystania z rozwiązania, jakim jest SMS po rozmowie.