Nowe-pakiety-centrali-TeleCube
Autor: Sandra Żołnierczyk / 9 marca 2021

Pakiety Wirtualnej Centrali TeleCube w nowej odsłonie

Wielu dotychczasowych jak i nowych Klientów TeleCube częstokroć do swoich pakietów wirtualnej centrali dobiera dodatkowo płatne funkcje, jak np. widget callback RINGY. Aby wyjść naprzeciw oczekiwaniom Klientów, wprowadziliśmy modyfikacje w oferowanych pakietach. Od 9 marca br.  rejestrując się na bezpłatne testy, Klienci skorzystają z nowej oferty pakietów wirtualnej centrali TeleCube.

9 marca 2021 to ważny dzień w kalendarzu TeleCube. To właśnie dzisiaj zmianie uległ cennik pakietów wirtualnej centrali. Modyfikacje nie pojawiły się bez powodu. Nowe ceny wiążą się z faktem, iż pakiety uległy rozszerzeniu o dodatkowe numery oraz funkcje wcześniej dostępne poza pakietem.

Co dodano do pakietów

W pakietach Wirtualnej Centrali zmieniliśmy ilość dostępnych numerów wewnętrznych (kont SIP) oraz polskich numerów miejskich. W ten sposób pakiety zyskały nawet do 8 dodatkowych kont SIP oraz do 4 numerów miejskich (zależne od pakietu).

Pakiety Premium i Elite, dostępne od 9 marca w nowej cenie, zawierają dodatkowo: 1 widget callback RINGY, usługę Claude Control (monitorowanie rozmów) oraz usługę SMS Pro, będącą połączeniem znanych już funkcji Ankiety SMS oraz SMS po rozmowie.

Usługa SMS Pro (Ankieta SMS + SMS po rozmowie) w przypadku pakietów niezawierających jej w cenie jest dodatkowo płatna. Można ją nabyć, uiszczając jednorazową opłatę aktywacyjną w wysokości 19 zł netto. A później korzystać z niej w cenie 19 zł netto / miesiąc. Należy pamiętać, że bez względu czy usługa jest uruchomiona w ramach pakietu, czy poza nim, naliczane są opłaty za wysłane wiadomości sms, zgodnie z cennikiem TeleCube.

Poza wspomnianymi wyżej możliwościami, w Pakiecie Elite wliczono również usługę API TeleCube w wersji podstawowej.

Klienci, którzy po okresie testowym zdecydują się kontynuować współpracę w formie abonamentowej i podpiszą umowę na 12 miesięcy dodatkowo, w ramach pakietu otrzymają więcej minut wymiennych na wiadomości SMS (wcześniej nie było możliwości wymiany minut na SMSy). Do tej pory były to wartości rzędu od 100 minut w pakiecie Start do 1200 minut w pakiecie Elite. Teraz wartości te będą mieściły się w przedziale od 200 do nawet 1600 minut, wymiennie na nawet do 888 smsów.

Nowe ceny – dodatkowe funkcje

Aby uniknąć niejasności, przedstawiamy co zostało dodane do pakietów wraz ze zmianą cen.

Pakiet Start w cenie 39 zł netto miesięcznie (wcześniej 29 zł netto miesięcznie) zyskał:

  • dodatkowy numer wewnętrzy i tym samym zawiera teraz 5 kont SIP (dotychczas były to 4 konta),
  • do 100 minut miesięcznie więcej (co daje łącznie do 200 minut miesięcznie, zamiast wcześniej oferowanych do 100 minut), wymiennie na smsy w ilości do 111 wiadomości (minuty i smsy gratis dotyczą umowy na 12 miesięcy).

Pakiet Biznes w cenie 89 zł netto miesięcznie (wcześniej 69 zł netto miesięcznie) zawiera teraz:

  • 5 polskich numerów miejskich (do tej pory były to 4 numery),
  • 10 numerów wewnętrznych (dotychczas było to 8 kont SIP),
  • do 400 minut miesięcznie (zamiast 300), wymiennie na nawet 222 smsy na miesiąc (dotyczy opcji abonamentowej – umowa na 12 miesięcy).

Pakiet Premium w cenie 159 zł netto miesięcznie (wcześniej 119 zł netto miesięcznie) posiada obecnie:

  • 10 polskich numerów miejskich (do tej pory zawierał 8 numerów),
  • 20 numerów wewnętrznych (dotychczas było to 16 kont SIP),
  • 1 widget callback RINGY,
  • ClaudeControl (monitorowanie rozmów),
  • SMS Pro (Ankieta SMS + SMS po rozmowie),
  • do 800 minut miesięcznie (zamiast 600), wymiennie na nawet 444 smsy na miesiąc (dotyczy opcji abonamentowej – umowa na 12 miesięcy).

Pakiet Elite w cenie 229 zł netto miesięcznie (wcześniej 169 zł netto miesięcznie) zawiera obecnie:

  • 20 polskich numerów miejskich (do tej pory obejmował 16 numerów),
  • 40 numerów wewnętrznych (dotychczas były to 32 konta SIP),
  • 1 widget callback RINGY,
  • ClaudeControl (monitorowanie rozmów),
  • SMS Pro (Ankieta SMS + SMS po rozmowie),
  • API TeleCube w wersji podstawowej,
  • do 1600 minut miesięcznie (zamiast 1200), wymiennie na nawet 888 smsów na miesiąc (dotyczy opcji abonamentowej – umowa na 12 miesięcy).

Czy obecni Klienci TeleCube mogą zmienić swój pakiet na nowy?

Jeśli jesteś już naszym Klientem, sam zdecyduj czy chcesz skorzystać z nowych pakietów (możesz zmienić pakiet na pakiet z tą samą nazwą lub wyższy. Przykład:  jeśli posiadasz pakiet Biznes, możesz go zmienić na najnowszy pakiet Biznes lub Premium albo Elite. Nie możesz go jednak zmienić na pakiet Start), czy wolisz kontynuować współpracę na dotychczasowych warunkach.  Jeśli nie zdecydujesz się na nowy pakiet, nic nie musisz robić, w Twojej dotychczasowej ofercie nie zajdą żadne zmiany.

Firmy, które zarejestrowały się przed wprowadzeniem zmian w ofercie TeleCube, i są w trakcie okresu testowego, również mogą zmienić swoją ofertę. Jednak tylko na odpowiadający mu pakiet w nowej ofercie albo wyższy.

Należy jednak pamiętać, że w przypadku przejścia na nowy pakiet, nie będzie można już wrócić do pierwotnej oferty, sprzed 9 marca 2021 r.

Serdecznie zachęcamy do odwiedzenia naszej strony i zapoznania się z najnowszym cennikiem pakietów wirtualnej centrali oraz opisami dostępnych funkcji.

W razie jakichkolwiek pytań bądź sugestii nasz dział BOK pozostaje do dyspozycji od poniedziałku do piątku. Jesteśmy dostępni w godzinach od 9:00 do 17:00 poprzez czat, telefonicznie pod numerem 221131415 oraz mailowo pod adresem: info@telecube.pl.