Historia nieodebranych połączeń TeleCube
Autor: Kamil Pietrasik / 24 marca 2017

Historia nieodebranych połączeń – nowość na panelu

Na panelu Klienta TeleCube, w sekcji „Konto i Finanse”, pojawiła się nowa zakładka o nazwie „Historia Nieodebranych Połączeń”.

W ww. zakładce znajduje się lista wszystkich nieodebranych połączeń, które trafiły na schemat danej wirtualnej centrali. Spis nie będzie zawierał połączeń bezpośrednich z numerem wewnętrznym lub faxem internetowym oraz połączeń na numery powiązane z usługą SIP Trunk.

Co więcej, po kliknięciu ikonki słuchawki, umieszczonej przy danym połączeniu, możesz od razu zainicjować rozmowę z tym numerem. Numerem, który próbował się z Tobą kontaktować.

Historia nieodebranych połączeń, panel TeleCube
Historia nieodebranych połączeń, panel TeleCube

Gdy zrealizujesz połączenie, będzie ono automatycznie usuwane lub pozostanie jeszcze widoczne przez określoną liczbę dni, w zależności od indywidualnych ustawień, które możesz modyfikować po kliknięciu przycisku „Ustawienia”.

Zachęcamy do przetestowania i korzystania z nowej funkcjonalności panelu Klienta TeleCube.