Billing online

Billing online
pełna kontrola nad wydatkami w czasie rzeczywistym

Co to jest?

To możliwość sprawdzania na bieżąco, szczegółów dotyczących rozmów przychodzących i wychodzących z Twojej wirtualnej centrali. Dane można wyeksportować do pliku CSV (np. dla Excel). Jeśli korzystasz z opcji nagrywanie rozmów, możesz również pobrać nagrane połączenia telefoniczne.

Przeznaczenie?

Billing online został stworzony, aby użytkownik miał bieżący dostęp do informacji o połączeniach przechodzących przez jego wirtualną centralę. Dzięki niemu można w prosty sposób analizować np. pracę konsultantów telefonicznych oraz koszty związane z połączeniami. Dane są stale uzupełniane, a w momencie gdy połączenie jest wykonywane jest ono widoczne na Panelu.

Jak włączyć?

Jest to funkcja włączona automatycznie. Jeśli chcesz podejrzeć aktualnie trwające połączenia wystarczy zalogować się do Panelu i zobaczysz je na stronie głównej, w sekcji „Aktywne Połączenia”. Jeśli interesuje Cię historia połączeń wybierz z menu opcję „Konto i Finanse”, a następnie „Historia (Billing) Połączeń”. Na ekranie głównym panelu, na samym dole, również masz bezpośredni podgląd do 5 ostatnio zakończonych połączeń.

Filtrowanie

Możesz wyszukiwać dane, biorąc pod uwagę kombinacje różnych parametrów.
W tym celu w sekcji „filtrowanie” należy dokonać wyboru parametrów wyszukiwania. W podstawowej wersji możemy wyszukać połączenia biorąc pod uwagę: konkretny numer telefoniczny, kierunek oraz przedział datowy. Wybierając „Opcje zaawansowane” mamy do wyboru o wiele więcej możliwości do wyboru tj.

  • różne statusy połączeń (odebrane, nieodebrane, numer zajęty),
  • rodzaj usługi (połączenia telefoniczne, faxy, SMS-y),
  • kierunek połączenia (wychodzące, przychodzące, wewnętrzne),
  • nadane przez Ciebie indywidualne opisy (oflagowanie) np. „pilny kontakt”, „nowy Klient”, „Klient VIP” itp.

biling telecube

Wykaz połączeń

Po zastosowaniu filtru otrzymamy wykaz połączeń w formie tabelarycznej.
W danym wierszu są pokazane informacje dotyczące konkretnego połączenia m.in. kierunek (wychodzące, przychodzące lub wewnętrzne), data i godzina, numer dzwoniącego i odbierającego, czas połączenia i jego koszt.
Jeśli masz wykupioną usługę nagrywania rozmów, w danym wierszu pojawi się również ikonka głośnika „Pobierz nagranie”, po kliknięciu w którą będzie możliwe odsłuchania i/lub ściągnięcie nagrania.
Ostatnia pozycja w konkretnym wierszu, czyli przycisk z trzema kropkami, umożliwia zgłoszenie danego połączenia do działu obsługi klienta TeleCube (po kliknięciu w „Zgłoś te połączenie” i wpisaniu konkretnej informacji) i/lub oflagowanie tego połączenia zgodnie z opracowanymi wcześniej opisami (oflagowane połączenie zostanie wyróżnione poprzez zastosowanie indywidualnej kolorystyki w danym wierszu).

Wykaz połączeń w bilingu telefonii TeleCube

Historia połączeń jest przechowywana przez 12 miesięcy, zgodnie z wymogami Prawa Telekomunikacyjnego.