Bezpieczeństwo

Bezpieczeństwo
integralność Twojej usługi jest naszym priorytetem

Co to jest?

To funkcja zabezpieczająca dostęp do Twojej wirtualnej centrali. Ogranicza możliwość logowania Twoich urządzeń VoIP z określonych lokalizacji np. adresu (lub sieci) IP lub konkretnego kraju/ów.

Przeznaczenie?

Celem tej funkcji jest zabezpieczenie logowania urządzeń VoIP do platformy TeleCube, co jednocześnie ogranicza możliwość wykonywanie połączeń z Twojej centrali przez nieuprawnionych użytkowników.

Dla kogo?

Polecamy zastosować w każdej firmie, bez względu na to czy posiadasz stały czy zmienny adres IP.

Jak włączyć?

  • w Panelu przejdź do opcji „Wirtualna Centrala”,
  • wybierz „Zarządzaj Bezpieczeństwem”,
  • zdecyduj się jaki poziom zabezpieczeń chcesz ustawić. Do wyboru są 3 opcje ustawione według siły zabezpieczeń:
    • wyłączone filtrowanie (można do Twojej centrali logować się z dowolnego miejsca);
    • włączone filtrowanie wg krajów (wybierz kraje, z których chcesz umożliwić logowanie); oraz
    • włączone filtrowanie wg adresacji IP (wprowadź numery IP, z których pozwalasz się logować do Twojej centrali)

zarządzanie bezpieczeństwem TeleCube, możliwe opcje

Domyślnie, monitorujemy czy Twoje urządzenia końcowe (tj. telefon IP, bramka VoIP lub softphone) znajdują się w kraju, w którym zlokalizowana jest siedziba Twojej firmy.

Jeżeli posiadasz stałe adresy IP, od swojego dostawy Internetu, zalecane jest wskazanie nam ich. W przypadku, gdy posiadasz zmienne adresy IP lub często znajdujesz się poza firmą, proponujemy zaznaczyć te kraje, z których może się logować Twoje urządzenie.

zarządzanie bezpieczeństwem przez dodawanie konkretnych adresów IP