KeyPass

Autoryzacja (KeyPass)
identyfikacja rozmówcy poprzez kod PIN

Przetestuj pakiet Elite. Odbierz więcej numerów i minut.

Dodatkowo RINGY za 10 zł netto/mc! Promocja od 20 do 29 sierpnia br.

Co to jest?

To funkcja pozwalająca na identyfikację dzwoniącego przy użyciu odpowiedniego kodu PIN. W zależności od przebiegu autoryzacji, rozmówca może zostać przekierowany do właściwego działu/osoby lub usłyszy określony komunikat czy też informacje (np. zastrzeżone, przeznaczone tylko dla niego).

Przeznaczenie?

KeyPass można wykorzystać na różne sposoby np. jako autoryzację dla telefonicznego dostępu do działu w firmie lub w celu identyfikacji dzwoniącego.

Kod PIN może być:

  • przypisany grupie klientów, którzy potrzebują indywidualnego doradcy,
  • użyty dla wzmocnienia bezpieczeństwa danych klientów, poprzez wymóg jego podania przed udostępnieniem rozmówcy wrażliwych informacji.

Jak włączyć?

    • zaloguj się do Panelu,
    • wejdź z głównego menu „Wirtualna Centrala” na „Moje Centralki”,
    • wybierz schemat centrali, do której chcesz dodać „KeyPass”,
    • z dostępnych „Narzędzi” (po kliknięciu w zielony przycisk z plusem) wybierz ikonę Klucza,
    • dokonaj wyboru konkretnych ustawień i uzupełnij właściwe pola: nazwę, maksymalną ilość prób na wpisanie PINu, czas na wprowadzenie kodu PIN, zapowiedź powitalną oraz komunikat odtwarzany na wypadek wprowadzenia błędnego kodu PIN,
    • w uprawnieniach dodaj listę osób oraz przydziel im ich własny, indywidualny numer PIN (powinien zawierać minimum 4 cyfry). Kolejne osoby dodawaj poprzez wybranie zielonego plusa,
    • Zatwierdź wprowadzone ustawienia, klikając „Zapisz ustawienia”.

KeyPass autoryzacja

  • Na koniec wstaw „KeyPass” do schematu Twojej centralki, łącząc go z odpowiednim elementem.