KeyPass

Autoryzacja (KeyPass)
identyfikacja rozmówcy poprzez kod PIN

Co to jest?

To funkcja pozwalająca na identyfikację dzwoniącego przy użyciu odpowiedniego kodu PIN. W zależności od przebiegu autoryzacji, rozmówca może zostać przekierowany do właściwego działu/osoby lub usłyszy określony komunikat czy też informacje (np. zastrzeżone, przeznaczone tylko dla niego).

Przeznaczenie?

KeyPass można wykorzystać na różne sposoby np. jako autoryzację dla telefonicznego dostępu do działu w firmie lub w celu identyfikacji dzwoniącego.

Kod PIN może być:

  • przypisany grupie klientów, którzy potrzebują indywidualnego doradcy,
  • użyty dla wzmocnienia bezpieczeństwa danych klientów, poprzez wymóg jego podania przed udostępnieniem rozmówcy wrażliwych informacji.

Jak włączyć?

  • zaloguj się do Panelu,
  • wejdź z głównego menu „Wirtualna Centrala” na „Moje Centralki”,
  • wybierz schemat centrali, do której chcesz dodać „KeyPass”,
  • z dostępnych „Narzędzi” wybierz ikonę Klucza,
  • w uprawnieniach dodaj listę osób oraz przydziel im ich własny, indywidualny numer PIN. Kolejne osoby dodawaj poprzez wybranie zielonego plusa. Podaj wszystkie wymagane ustawienia dla tego modułu
    i zatwierdź wprowadzone zmiany,
  • wstaw „KeyPass” do schematu Twojej centralki.