Autokonfiguracja

Autokonfiguracja
automatycznie skonfiguruj Twoje urządzenia VoIP

Co to jest?

Autokonfiguracja (Auto-Provisioning) to funkcja pozwalająca na automatyczną konfigurację sprzętu VoIP, bez konieczności ręcznego ustawiania jego parametrów. Funkcja jest dostępna dla wybranych urządzeń marki Grandstream oraz Cisco (dawniej Linksys).

Po zgłoszeniu urządzenia w Panelu Klienta, wystarczy potem skierować je na adres http://conf.telecube.pl, aby pobrało właściwą konfigurację.

Przeznaczenie?

Ułatwienie instalacji nowego sprzętu do prowadzenia rozmów w sieci TeleCube, bez potrzeby angażowania osoby z wykształceniem czy dużym doświadczeniem informatycznym.

Dla kogo?

Dla każdego kto zakupił nowe urządzenie do obsługi VoIP w TeleCube.

Czy mój sprzęt jest wspierany przez autokonfigurację?

Jeżeli sprzęt posiadany przez Ciebie znajduje się na liście poniżej, możesz skorzystać z tej funkcji.

  • Cisco/Linksys PAP2T
  • Cisco/Linksys SPA112
  • Cisco/Linksys SPA122
  • Cisco/Linksys SPA2102
  • Cisco/Linksys SPA3102
  • Grandstream DP715
  • Grandstream GXP1100
  • Grandstream GXP1105 POE
  • Grandstream GXP1160
  • Grandstream GXP1165 POE
  • Grandstream GXP1200
  • Grandstream GXP1400
  • Grandstream GXP1405 POE
  • Grandstream GXP1450
  • Grandstream GXP2000
  • Grandstream GXP2010
  • Grandstream GXP2020
  • Grandstream GXP2100
  • Grandstream GXP2110
  • Grandstream GXP2120
  • Grandstream GXP2124
  • Grandstream GXP2130
  • Grandstream GXP2140
  • Grandstream GXP2160
  • Grandstream GXP2200
  • Grandstream GXP280
  • Grandstream GXP285
  • Grandstream GXV-3000 Video
  • Grandstream GXV-3005 Video
  • Grandstream GXV-3006 Video
  • Grandstream GXV3140 Video
  • Grandstream GXV3175v1 Video
  • Grandstream GXV3240 Video
  • Grandstream GXV3275 Video
  • Grandstream GXW4004 – Bramka VoIP
  • Grandstream GXW4008 – Bramka VoIP
  • Grandstream HT286
  • Grandstream HT486
  • Grandstream HT502 – Bramka VoIP
  • Grandstream HT503 – Bramka VoIP
  • Grandstream HT701
  • Grandstream HT702
  • Grandstream HT704 – Bramka VoIP

Jak włączyć?

Aby znaleźć autokonfigurację dla zakupionego sprzętu należy:

  • zalogować się do Panelu;
  • z głównego menu wybrać opcję „Wirtualna Centrala”;
  • w rozwijanym menu kliknąć na „Autokonfiguracja Sprzętu”.

W celu realizacji autokonfiguracji należy kliknąć w zielony przycisk „Dodaj nowe urządzenie” lub znaleźć Twoje urządzenie i kliknąć pod nim w przycisk „Skonfiguruj”, a następnie wprowadzić wymagane dane.

Autokonfiguracja TeleCube